וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה ממתינה לתשובה מקוז'וך. מגמדוב וגולן יאמנו בטדי

פיטוריו של בני לם היו באוויר במשך שבועות, לוזון פנה למאמן נתניה לשעבר. העוזר והמנהל המקצועי יוציאו נקודות מול הפועל ירושלים?

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי פתח תקוה 2:3/ספורט1

מכבי פתח תקוה תגיע הערב (רביעי, 19:00) למשחק החוץ נגד הפועל ירושלים בטדי אחרי זעזוע בעמדת המאמן עם עזיבתו של בני לם. מי שצפוי לעמוד על הקווים הערב באופן זמני הוא עוזר המאמן מוראד מגמדוב, כאשר לצידו יעמדו המנהל המקצועי עומר גולן או העוזר הנוסף נתי עזריה.

יושב ראש המועדון אבי לוזון פנה למאמן רן קוז'וך והציע לו באופן רשמי את תפקיד המאמן וכעת ממתינים בפתח תקוה לתשובתו של קוז'וך שטרם החליט סופית אם להיענות להצעה או לא.

בקשר לעזיבתו של בני לם יש מספר גירסאות במועדון, כאשר כל הצדדים מנסים לשדר כלפי חוץ שהפרידה נעשתה ברוח טובה ובהחלטה הדדית של אבי לוזון ובני לם עצמו. בהודעה הרשמית שהוציא אמש המועדון נכתב: "בהחלטה משותפת של הנהלת המועדון ומאמן הקבוצה בני לם, הוסכם על ידי שני הצדדים על פרידה הדדית ברוח טובה. מכבי פתח תקווה מודה לבני על תקופה נהדרת ועל עליית הליגה בשנה שעברה ומאחלת לו בהצלחה בהמשך. תודה בני".

בני לם מאמן מכבי פתח תקוה. דני מרון
אף אחד לא הופתע. בני לם/דני מרון

לם עוד העביר אתמול את האימון המסכם לקראת משחק החוץ נגד הפועל ירושלים ואף קיים אסיפה ותדריך וידאו כהכנה רגילה לחלוטין ובצהריים אף נשלח סינק מצולם שלו ממחלקת הדוברות של המועדון לכתבים המסקרים את הקבוצה, כשעל פניו הדברים מתנהלים כרגיל. בשעות הצהריים, אחרי סיום האימון ולאחר רחשים רבים שנשמעו מגורמים שונים במועדון, נערכה שיחה בין לם ואבי לוזון ובסופה הוחלט שהמאמן יסיים באופן מיידי את תפקידו.

לם ידע שאבי לוזון מעוניין לסיים את תפקידו של המאמן לפחות פעמיים בשבועות האחרונים, פעם אחת אחרי ההפסד להפועל תל אביב בבלומפילד, כאשר היושב ראש הבהיר בפני גורמים במועדון שיש צורך בזעזוע, אך שוכנע להמתין לפחות עד אחרי המשחקים נגד מכבי תל אביב והדרבי - וכך היה.

הקבוצה אכן גילתה שיפור גדול ביכולת, הן בהפסד לצהובים של רובי קין ובטח בניצחון בדרבי, מה שהעניק ללם אשראי נוסף על הקווים. השבוע לאבי לוזון נגמרה הסבלנות בפעם השנייה, כאשר במחצית המשחק נגד בית"ר ירושלים לפני שלושה ימים בטדי ולאחר שהקבוצה ספגה שלושה שערים כבר בחצי הראשון, תוך משחק הגנתי שערורייתי, הוא ירד בעצבים לחדר ההלבשה ושטף את שחקניו בזמן ההפסקה.

בסיום הפסידו המלאבסים 3:2 ובליבו של היושב ראש כבר התקבלה שוב ההחלטה לסיים את תפקידו של המאמן, אך שוב הוא שוכנע להמתין עם הזעזוע לפחות עד אחרי המשחק נגד הפועל ירושלים.

בני לם היה ער לכל הסערה שהתרחשה מאחורי גבו ואמש כאמור נערכה שיחה נוקבת בינו לבין אבי לוזון, כאשר בסיום השיחה הוחלט על פרידה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
רן קוז'וך מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
ישיב בחיוב? קוז'וך/ברני ארדוב

מכבי פתח תקוה נמצאת במשבר עם שישה הפסדים בשמונת המשחקים האחרונים שלה. הקבוצה פתחה טוב את העונה, אך משהו השתבש אצלה מאז חזרת הקבוצות מפגרת המלחמה. המאמן החדש, מי שזה לא יהיה, יצטרך להחליף לפחות שני זרים, כאשר שמותיהם של הבלם לורנזו פראמטי והקשר ז'ארד קאסה הוזכרו כמועמדים לשחרור וגם להתחזק בגזרת הישראלים, הן בקישור והן בהתקפה.

בינתיים תנסה הערב הקבוצה להוציא נקודות מול קבוצתו של זיו אריה שנמצאת במומנטום מצוין עם שלושה ניצחונות רצופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully