וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היכולת של נתניה חזרה, וגם האופי: "צרפתי נותן לנו המון חופש"

המומנטום נמשך עם 1:3 על ריינה, פלקושצ'נקו החמיא למאמן שהביא את המפנה: "יש לו כדורגל". אואמו וזלטאנוביץ' עדיין מועמדים לעזוב

תקציר: בני ריינה - מכבי נתניה 3:1/ספורט1

מכבי נתניה נמצאת במומנטום מצוין ואמש (שלישי) רשמה ניצחון שלישי ברציפות, כשגברה בחוץ 1:3 על בני ריינה שמאבדת מעט גובה. גיא צרפתי שמר על מאזן מושלם עם ניצחון שלישי בשלושה משחקים ונראה שהדברים מתחילים להתחבר. בעקבות הניצחון התקרבה נתניה למרחק של נקודה אחת בלבד מהמקום השישי (לפחות באופן זמני).

שני הדברים הבולטים בנתניה במשחקים האחרונים הם שמצד אחד הקבוצה מנצלת סוף סוף את מצבי ההבקעה אליהם היא מגיעה, ומנגד היא ממעטת לספוג, בניגוד למה שהיה במרבית משחקי העונה. הקבוצה התקשתה לכבוש ומנגד ספגה שערים כואבים, גם כאלה שהובקעו מולה בדקות האחרונות וגרמו לאיבוד נקודות יקרות. מאז שגיא צרפתי הגיע, נתניה כבשה שמונה שערים בשלושת משחקיה האחרונים ולראשונה מאז תחילת העונה מאזן השערים שלה הפך לחיובי (19:20), אם כי עמודת הספיגות עדיין טעונת שיפור.

גיא צרפתי מאמן מכבי נתניה. שלומי גבאי
זה כבר נראה הרבה יותר טוב. גיא צרפתי/שלומי גבאי

בקבוצה החמיאו לשחקנים על האופי שגילו בעיקר במחצית השנייה שהייתה הפחות טובה אתמול. החל מהדקה ה-60 ריינה השתלטה על המשחק, הצליחה להשוות את התוצאה ואף יכולה הייתה לעלות ליתרון, מה שלא קרה בסופו של דבר. בסופו של דבר שערים של לירן רוטמן (שמוסיף לאחרונה המון למשחק ההתקפה) ושל בר כהן על סף שריקת הסיום קבעו את תוצאת המשחק.

"זה ניצחון מאוד חשוב שלנו", אמר הקשר מקסים פלקושצ'נקו בסיום המשחק. "גם כדי להמשיך את הרצף וגם הראינו יכולת ממש טובה, אמנם החמצנו קצת אבל הראינו כדורגל מצוין ואני שמח שהצלחנו לשמח את הקהל בכל המצב הנוכחי".

על המאמן החדש גיא צרפתי, הוסיף הקשר ואמר: "גיא צרפתי מאמן מנוסה, אמנם הוא היה עוזר אבל יש לו הרבה כדורגל. גם כשחקן אני זוכר שהיה לו הרבה כדורגל ואני חושב שהמטרה שלנו עכשיו היא להמשיך ככה. אני לא רוצה לדבר על מה שונה ומה לא היה שונה, אבל אני חושב שהוא נותן הרבה חופש בהתקפה ורואים שאנחנו מגיעים להרבה מצבים וכובשים הרבה שערים. רק שנמשיך ככה".

על הציפיות להמשך: "יש לנו עוד דרך כדי לכפר על הסיבוב הראשון ואנחנו באמת מסתכלים ממשחק למשחק ונקווה שנמשיך את הרצף הזה ונגיע כמה שיותר גבוה. האוהדים שלנו מצויינים, זה כיף גדול לראות אותם כל משחק, אתה מרגיש אותם ואני שמח שאנחנו מצליחים לשמח אותם".

sheen-shitof

בצל המלחמה

מחסור במזון לחג אצל אלפי משפחות נזקקות בצפון. כך תוכלו לסייע

בשיתוף פתחון לב
נאסים אואמו מכבי נתניה. ברני ארדוב
עדיין עשוי לעזוב. אואמו/ברני ארדוב

איגור זלטאנוביץ' שהחמיץ את המשחק אמש לאחר שנפצע בעינו באימון המסכם, צפוי לשוב לסגל לקראת המשחק הביתי הקרוב נגד הפועל תל אביב בשבת בנתניה. מי שיחמיץ את ההתמודדות נגד האדומים הוא המגן כרם ג'אבר שצבר חמישה כרטיסים צהובים.

בנתניה לא מסתנוורים מרצף הניצחונות וכבר עושים תוכניות בנוגע לצירוף שחקנים חדשים בחלון ההעברות שיפתח בעוד שבוע, לצד הכוונה לשחרר מספר שחקנים מהסגל הקיים. ראצ'יד צ'ירינו שוב נשאר מחוץ לסגל אתמול ונראה שבקרוב הוא ייצא בהשאלה לקבוצה אחרת בליגת העל. איגור זלטאנוביץ' ונאסים אואמו, שכבש אמש שער אדיר, עדיין מועמדים לעזוב, אם יגיעו הצעות כספיות שישביעו את רצונם של ראשי המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully