וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 3.1: קאליניץ' חתם בהיידוק ספליט, ירוויח יורו אחד עד תום העונה

עודכן לאחרונה: 3.1.2024 / 18:50

הקרואטי שב פעם נוספת לקבוצת נעוריו. פירמינו לא מרוצה בערב הסעודית, קורינתיאנס בעקבותיו. אנצ'לוטי שלל אפשרות שיצרף בלם, אך בנו של שחקן העבר עשוי להגיע מארגנטינה. לינגארד מתקרב לאברטון, ארסנל שוקלת להחזיר מגן מהשאלה וקלופ מצא מחליף לסלאח

מחוץ לקווים, 2.1.24/עריכת וידאו: זיו שטיינר

העברות

* ניקולה קאליניץ' בן ה-35 מצטרף עד תום העונה להיידוק ספליט - קבוצת נעוריו, וזו בה שיחק גם אשתקד - במשכורת של יורו אחד בלבד.

* גרנאדה הודיעה על החתמתו של השוער אוגוסטו בטאז'ה, שהצטרף אליה בהשאלה מריבר פלייט.

* הבלם מתאו גאביה סיים את השאלתו בוויאריאל מוקדם מהצפוי וחזר למילאן.

* צ'לסי החליטה לקצר את הסכם ההשאלה של אנדריי סנטוס בנוטינגהאם פורסט והברזילאי בן ה-19 שב לשורותיה.

שמועות

* ילד הפלא של ריבר פלייט קלאודיו אצ'ברי סיכם את כל התנאים במנצ'סטר סיטי, שתשלם 14.5 מיליון יורו לצד 9 מיליון יורו בבונוסים עתידיים. הקשר בן ה-17 יישאר בריבר כמושאל עד דצמבר 2024.

* בדרך חזרה לברזיל? רוברטו פירמינו שמחזיק בחוזה בערב הסעודית עד 2026 עשוי לשוב למולדתו עם התעניינות רבה מצדה של קורינתיאנס.

* לפי "סקיי ספורטס" בן בררטון דיאס מבוקש בשפילד יונייטד. החלוץ הצ'יליאני לא מרוצה מהדקות בויאריאל ועשוי להצטרף בהשאלה לחצי העונה הקרובה.

* וולפסבורג בשיחות עם ארחנטינוס ג'וניורס ומוכנה לשלם 10 מיליון יורו תמורת 80% מכרטיסו של פדריקו רדונדו. הקשר הארגנטינאי הצעיר הוא בנו של פרננדו רדונדו, שחקן העבר שזכה עם ריאל מדריד כמעט בכל תואר אפשרי. מעבר להתעניינות מגרמניה, ייתכן שרדונדו הבן יסגור מעגל, שכן ב"אס" טענו שריאל מדריד עוקבת אחריו, בנוסף למנצ'סטר יונייטד וליברפול.

* אחרי שסר ג'ים רטקליף רכש 25% ממנצ'סטר יונייטד, שחקן הכנף האורוגוואי פקונדו פליסטרי עשוי לעבור לניס הצרפתית שגם היא בבעלותו של המיליארדר.

* ב"גול" מדווחים שמנצ'סטר יונייטד צפויה להגיש לאטאלנטה הצעה על אדרסון, הקשר הברזילאי שכבש העונה 5 שערים ובישל אחד במדי הקבוצה מברגמו.

* קרלו אנצ'לוטי הכריז: "ריאל מדריד לא עומדת להחתים בלם בחלון ההעברות הנוכחי", זאת על אף הפציעות הרבות בחלק ההגנתי של הבלאנקוס.

* ב"טלגרף" נטען שבורוסיה דורטמונד אופטימית לגבי סיכוייה לצרף את יאן מאטסן, שממעט לשחק בצ'לסי אחרי שתרם 4 שערים ו-6 בישולים לעונת העלייה של ברנלי אשתקד. דורטמונד מעדיפה השאלה, הבלוז נוטים יותר למכור, אך בגרמניה מאמינים שתושג פשרה.

* עוד בצ'לסי, בתקשורת האנגלית טוענים: קונור גלאגר סירב להצעת טוטנהאם להצטרף אליה החודש.

* ב"טוק ספורט" משוכנעים שג'סי לינגארד יצטרף לאברטו בהעברה חופשית. הקשר האנגלי בן ה-31 עדיין ללא קבוצה מאז הקיץ וצפוי לחתום בשורות הטופיז עד תום העונה.

* בעקבות ריבוי הפציעות והיכולת ההגנתית החלשה במשחקים האחרונים, ב"סקיי ספורטס" מדווחים שארסנל שוקלת להחזיר את קירן טירני מההשאלה בריאל סוסיאדד כבר בשבועות הקרובים.

מייקל אוליסה במדי הנבחרת הצעירה של צרפת, 2023. James Williamson - AMA, GettyImages
יחליף את סלאח בליברפול? אוליסה/GettyImages, James Williamson - AMA

* וולבס גיששה אצל פריז סן ז'רמן בנוגע לצירוף הוגו אקיטיקה, שמבוקש גם בגרמניה לפי דיווח של "RMC".

* איינטרכט פרנקפורט הגישה הצעה של 20 מיליון יורו תמורת ארנו קלימואנדו, כך על פי "ל'אקיפ". ראן עשויה להסכים למכור את החלוץ בן ה-21.

* ליון הציעה חוזה לסעיד בנרחמה, ששוקל את ההצעה. בדיווח של "פוט מרקאטו" נכתב שווסטהאם תדרוש כ-23 מיליון יורו עבור שחקן הכנף האלג'יראי, שמבוקש גם בוולבס ובפולהאם.

* יורגן קלופ סימן מחליף למוחמד סלאח בדמותו של מייקל אוליסה, כך על פי ה"מירור". קריסטל פאלאס צפויה לדרוש על שחקן הכנף הצרפתי 58 מיליון יורו. גם צ'לסי בתמונה להחתימו.

* וואנג הי-צ'אן, חלוצה של וולבס, סומן על ידי טוטנהאם כמטרה עיקרית לחלון ההעברות של ינואר.

* קספר שמייכל בדרך חזרה לפרמיירליג? באנגליה דווח ששפילד יונייטד מעוניינת בשוער הדני בן ה-37, שהעונה עבר לאנדרלכט.

* פיורנטינה מעוניינת בשחקן הכנף קלווין סטנגס מפיינורד וכאופציה נוספת סימנה את יאן ניקלאס בסטה מהיידנהיים.

* בנפיקה הגיעה לסיכום עם סנטוס על רכישת מרקוס לאונרדו. 18 מיליון יורו ישלמו הפורטוגלים עבור החלוץ בן ה-20 שכבש 54 שערים ב-168 משחקים בקריירה הקצרה שלו, מהם 35 שערים ב-100 הופעות בליגה הברזילאית הבכירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully