וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפתי: "שני ניצחונות חוץ זו אמירה". מימר: "הכל הולך הפוך"

מאמן מכבי נתניה ששמר על המאזן המושלם עם 1:2 בחוץ על ריינה: "דברים התחברו דווקא אחרי שספגנו". המאמן המנוצח: "היה להם הרבה מזל"

תקציר: בני ריינה - מכבי נתניה 3:1/ספורט1

מכבי נתניה סופרת שלושה ניצחונות רצופים מאז שגיא צרפתי מונה למאמן הקבוצה. הערב (שלישי) היהלומים היו קרובים מאוד למעידה ראשונה, אבל החילופים של המאמן החדש באצטדיון גרין היו מוצלחים, שחקניו הראו אופי ולמרות שספגו שוויון דרמטי, לירן רוטמן (90+1) ובר כהן (90+5) הכריעו בתוספת הזמן והכניעו 1:3 את בני ריינה.

בסיום אמר גיא צרפתי על השינוי מאז שהצטרף: "אמרתי שאני מתחיל מאפס ולא הסתכלתי על מה שהיה בעבר - ובעבר בנתניה עשו הרבה דברים טובים. מכבי נתניה היא קבוצה טובה ומאומנת ואני שמח מאוד על ניצחון חוץ שני - זו הייתה מטרה מבחינתי וזה סוג של אמירה מצד השחקנים. זה ניצחון של אופי".

צרפתי גם נשאל על כך שמימר, שהתראיין לפניו, טען שהמזל שיחק לצדם ובין השורות אמר שתיקו היה משקף: "אני חושב שבחצי השני היו לנו דקות מצוינות והגענו למלא מצבים. עשיתי שינוי ועברתי לשחק ב-5:3:2 וזה לא כל כך צלח, לקח לשחקנים קצת זמן לעכל מה אני רוצה ומה הקבוצה צריכה, אבל אני שמח שדווקא אחרי שספגנו זה התחבר והשחקנים שנכנסו היו בעמדות שלהם וכבשו שני שערים. הניצחון הזה הוא מסר בשבילנו לחומר השחקנים שיש פה".

גיא צרפתי מאמן מכבי נתניה. שלומי גבאי
"הניצחון הזה הוא מסר". גיא צרפתי/שלומי גבאי

לירן רוטמן שכבש את ה-1:2 דקה בתוך תוספת הזמן, סיפר: "אני ידעתי שלא היה נבדל, אבל עם ה-VAR הכל יכול להיות ואני שמח שהשער אושר, זה היה לי חשוב מאוד. אני עובד הרבה באימונים על הטעייה ובעיטה לפינה הקרובה, אז אני שמח שהכדור נכנס. גיא הכניס לנו רוח חדשה, רוח של ווינריות שהייתה חסרה לנו, כי היו הרבה משחקים ששיחקנו טוב והדברים הלכו בצורה עקומה. אנחנו מקדישים את הניצחון הזה לכל הלוחמים שלנו שנלחמים כדי שאנחנו נוכל לשחק ולהתראיין ולכל החטופים שיחזרו הביתה במהרה".

בצד השני, המאמן המנוצח שרון מימר אמר אחרי הפסד שלישי ברציפות: "היה לנו מצב מצוין של בושנאק ב-1:1 ובתקופה אחרת הכדור היה נכנס. הכל הולך לנו הפוך, אבל אנחנו מבינים שזו תקופה כזו ונצטרך להמשיך לחצוב בסגל עד שנעצור את רצף ההפסדים. במחצית הראשונה לא היינו טובים עם הכדור ולא עשינו דברים מספיק טוב, אבל אחרי החילופים במחצית השנייה נראינו יותר טוב והיינו ראויים לנקודה. פגשנו קבוצה מצוינת שלצערי הכל הולך לה וניצחה עם המון מזל בסוף. הסגל שלנו קצת נפגע בגלל פציעות, נצטרך להעמיק אותו כדי לעזור לשחקנים שמושכים ונמשיך את העונה".

עוד על העומס הגדול בריינה אמר מימר: "זה הגיוני, כי יש כאן סדרת משחקים שאנחנו לא רגילים אליה - שישה או שבעה משחקים תוך שבועיים וחצי, אלה דברים שאין בליגה שלנו. הסגל של מכבי נתניה עמוק ואיכותי וזה עזר להם. הפסדנו לסכנין ולהפועל תל אביב שהן לא קבוצות גדולות ודווקא מול הגדולות עשינו תוצאות טובות, אבל אותי לא מעניין את מי פוגשים, אלא לצבור נקודות כדי להישאר בליגה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שרון מימר מאמן מכבי בני ריינה. ברני ארדוב
העומס עושה את שלו. מימר/ברני ארדוב

השוער גד עמוס הוסיף לדברי מאמנו: "הגענו כבר למצב של 1:1 בדקות האחרונות וחבל מאוד, כי ספגנו שערים מיותרים וזה כואב מאוד. אנחנו בלו"ז מטורף ואנחנו צריכים להסתכל קדימה, אין מה לעשות. זה קשה, אין ספק שאנחנו עייפים, אנחנו גם קבוצה לא צעירה וההתאוששות יותר קשה, אבל גם לנתניה קשה וגם לקבוצות אחרות יש עומס. פלייאוף עליון? אם נצליח זה יהיה הישג גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully