וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוסיאדד ניצלה מהפסד מפתיע, גרינווד הורחק ב-2:0 של חטאפה לראיו

הבאסקים איבדו את השוער רמירו (36) שהורחק ונקלעו לפיגור מול אלאבס מפנדל של ריוחה (76), סובימנדי קבע 1:1 בדקה ה-90+7. האנגלי הותיר את חבריו בתשעה שחקנים, צמד לקאמלו מנגד

מחוץ לקווים, 2.1.24/עריכת וידאו: זיו שטיינר

המחזור ה-19 בליגה הספרדית יצא לדרך היום (שלישי) עם שלושה משחקים. מייסון גרינווד הורחק בהפסד של חטאפה 2:0 ראיו וייקאנו, לאחר מכן ריאל סוסיאדד ניצלה מהפסד עם שוויון דרמטי במיוחד ב-1:1 הביתי נגד אלאבס וכעת ולנסיה פוגשת את ויאריאל לדרבי המקומי.

לואיס ריוחה, שחקן אלאבס. GettyImages
נקודה יקרה לאלאבס, למרות הכל. ריוחה/GettyImages

ריאל סוסיאדד - אלאבס 1:1

ריאל סוסיאדד הפסידה העונה בביתה רק פעם אחת בכל המסגרות, כאשר נכנעה לברצלונה בתחילת נובמבר במשחק בו ספגה את ה-1:0 בתוספת הזמן. היום המזל היה לצידה בדקות הסיום והיא ניצלה מהפסד ביתי לקבוצת התחתית שהגיעה אחרי שלושה הפסדים רצופים בליגה ושבה לביתה עם נקודה יקרה. הבאסקים החלו להסתבך כאשר השוער אלכס רמירו הורחק כבר בדקה ה-36 והותיר אותם בעשרה שחקנים ונקלעה לפיגור מפנדל מדויק של לואיס ריוחה בדקה ה-76. המדורגת שישית עשתה כל שביכולתה כדי להציל נקודה ובדקה ה-90+7 עשה זאת מבישול של מיקל מרינו למרטין סובימנדי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מייסון גרינווד חטאפה מורחק מול ראיו וייקאנו. GettyImages
קיבל אדום על דיבורים עם השופט/GettyImages

חטאפה - ראיו וייקאנו 2:0

מייסון גרינווד פתח נהדר את הקדנציה שלו בחטאפה. הוא הספיק לנפק שלושה שערים וארבעה בישולים בליגה והוזכר כבר כמועמד לעבור לאתלטיקו מדריד או ברצלונה בינואר. אלא שהיום נחשף הצד השלישי של הקשר האנגלי, שהורחק בדקה ה-50 והותיר את קבוצתו בתשעה שחקנים. חואנמי לטאסה היה הראשון שהורחק בחטאפה בגלל צהוב שני. סרחיו קאמלו חלוץ האורחים ניצל את היתרון המספרי עם צמד לקבוצתו (45+1 ו-47) ואז גרינווד סינן מספר דברים לעבר השופט ששלף לעברו אדום ישיר. זה היה ההפסד החמישי העונה של חטאפה, שפספסה הזדמנות להיצמד לחלק העליון של הטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully