וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחכה להזדמנות ב-NBA: דווייט הווארד חתם על חוזה קצר בפיליפינים

לפי "אתלטיק", הסנטר ישחק עם סטרונג גרופ בטורניר דובאי בין ה-19 ל-28 בינואר, כשהוא מקווה שתיפתח לו הדלת חזרה לליגה הטובה בעולם

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 2.1.24/ספורט1

למרות שהוא עדיין לא איבד תקווה למצוא את הדרך חזרה ל-NBA, דווייט הווארד ימשיך לשחק מעבר לים לפחות בעתיד הקרוב. לפי שאמס צ'ראניה מה"אתלטיק", הסנטר בן ה-38 יחתום בסטרונג גרופ, קבוצה מהפיליפינים, כשהחוזה יהיה למשך טורניר דובאי הבינלאומי שייערך בין ה-19 ל-28 בינואר. הווארד בחר יעד בו יוכל לשחק תקופה קצרה, מתוך תקווה שקבוצה בליגה הטובה בעולם תהמר עליו בקרוב.

לפני פתיחת העונה הנוכחית ב-NBA, הווארד התאמן עם גולדן סטייט ווריירס, אך לא שכנע את ראשי הקבוצה להחתים אותו. לאחרונה, על רקע שבירתה של דטרויט פיסטונס את שיא ההפסדים הרצופים לעונה אחת בתולדות הליגה, הווארד התלוצץ בטוויטר ורמז שהוא ועוד כמה שחקנים מוכרים, כמו ג'ון וול ודמרכוס קאזינס, היו מצליחים להשיג לדטרויט ניצחונות.

דווייט הווארד, טאויואן ליאופרדס. Gene Wang, GettyImages
מייחל לקאמבק ל-NBA. הווארד בטייוואן/GettyImages, Gene Wang

הסנטר בעל שלוש זכיות בתואר שחקן ההגנה של העונה ב-NBA, שהיה שותף לזכיית לוס אנג'לס לייקרס באליפות ב-2020 ונבחר חמש פעמים לחמישיית העונה במהלך הקריירה, הופיע לאחרונה בשורות טאויואן ליאופרדס מטייוואן. ממוצעים שם עמדו על 23.2 נקודות ב-57.7% ל-2, לצד 16.2 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-1.2 חסימות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully