וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי ביורוקאפ: גינת עשוי לשוב לסגל הפועל תל אביב מול וולבס

2.1.2024 / 16:01

האדומים יפגשו את הליטאים במשחק השלמה (19:30, ספורט1) בבלגרד, כשהפורוורד עשוי לשוב לפעילות אחרי שהחמיץ את חמשת המשחקים האחרונים. ניצחון יקרב את פרנקו ושחקניו אל הבטחת המקום השני

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 2.1.24/ספורט1

הפועל תל אביב תמשיך את המסע האירופי שלה מחר (רביעי, 19:30, ספורט1) כשתארח את בי סי וולבס הליטאית בבלגרד במשחק השלמה מהמחזור השני ביורוקאפ. שתי הקבוצות נפגשו לפני שלושה שבועות בליטא, במשחק מהסיבוב השני, שהסתיים ב-81:89 לזכות האדומים. זה יהיה המשחק היחיד של השבוע ביורוקאפ, כשכל שאר הקבוצות במפעל זוכות למנוחה.

עבור הפועל תל אביב זו הזדמנות לפתוח פער של שני משחקים על לונדון ליונס השלישית בטבלת בית א', שבוע לפני משחק בעל חשיבות מכרעת בין הקבוצות בבלגרד. האדומים מגיעים למשחק עם רצון להוכיח שההפסד לעירוני קרית אתא במוצאי שבת, שקטע רצף של 11 ניצחונות, היה תקלה ולא יותר מכך.

"אנחנו ממשיכים ברצף המשחקים האינטנסיבי ועם הפנים קדימה לקראת המשחק המאתגר מחר", אמר המאמן דני פרנקו. "אמנם נהיה שוב בסגל קצר וללא הזרים החדשים, אך כמו תמיד אני בטוח שכולם יתנו את המקסימום וכולנו יחד נעשה את כל מה שאפשר לצאת עם הניצחון".

תומר גינת, הפועל תל אביב. באדיבות הפועל תל אביב, אתר רשמי
החלטה לגביו תתקבל בסמוך למשחק. גינת/אתר רשמי, באדיבות הפועל תל אביב

הפועל תל אביב תופיע למשחק ללא שני שחקני החיזוק שלה שהצטרפו לאחרונה, וויל קאמינגס ודז וולס שלא יכולים לקחת חלק בהתמודדות לאור העובדה שלא היו בסגל הקבוצה במועד המקורי של המשחק, בחודש אוקטובר. עוד ייעדרו הפצועים בראיין אנגולה, ג'ייקובן בראון וג'יילן הורד.

מנגד, בהפועל מקווים כי תומר גינת יוכל לקחת חלק במשחק. גינת החמיץ את חמשת משחקי הקבוצה האחרונים אחרי שנקע את קרסולו נגד עירוני נס ציונה. הפורוורד חש בטוב בימים האחרונים, ואם יקבל את האישור מהצוות הרפואי, ייטול חלק מחר במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully