וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה ניצחה קלאסיקו ראשון העונה, גם וירטוס ובאסקוניה חגגו

עודכן לאחרונה: 3.1.2024 / 23:54

וסלי (27 נק') כיכב ב-78:83 על ריאל מדריד. האיטלקים השיגו 83:85 על באיירן, מילר-מקינטייר קבע 73:75 דרמטי על פאו, אנאדולו קורסת

תקציר כדורסל ספרדי: ריאל מדריד - גראן קנאריה 71:97/ספורט1

המחזור ה-18, שמוציא את הסיבוב השני לדרך ביורוליג, נמשך הערב (רביעי) עם ארבעה משחקים, ובמוקד ניצחה ברצלונה את ריאל מדריד בקלאסיקו הגדול.

ברצלונה - ריאל מדריד 78:83

לאחר שהפסידה בכל שלושת משחקי הקלאסיקו העונה (ביורוליג, בליגה הספרדית ובסופרקופה), סוף סוף הכניעה ברצלונה את היריבה הגדולה ביותר שלה, ובכך שמה קץ לרצף ששת הניצחונות של אלופת אירופה. הפתיחה היתה שייכת לדז'נאן מוסא המצוין, שקלע 13 נקודות תוך שבע דקות, בלט בהיעדרם של גבריאל דק ורודי פרננדס והעניק לקבוצתו את היתרון. הקטלאנים נשארו בתמונה בזכות יכולת מצוינת של יאן וסלי וברבע השלישי אף השלימו מהפך, כשריצת 0:16 מסוף הרבע השלישי ועד שלהי הרבע המכריע קבעה 62:74, ומשם המארחת לא עצרה כדי להביט לאחור.

וסלי היה בלתי עציר עם 27 נקודות ו-3 חסימות ב-25 דקות, ניקו לפרוביטולה הוסיף 14 ו-8 אסיסטים וניקולה קאליניץ' תרם 13 נקודות. מוסא הגיע ל-19 מנגד, מריו הזוניה הוסיף 16 ומלבדם אף אחד אחר לא הגיע לספרות כפולות.

ולנסיה - אנאדולו אפס 88:93

התקופה הרעה של אחת מאכזבות העונה נמשכת עם הפסד יורוליג חמישי ברציפות, חרף 15 מ-30 מחוץ לקשת, בעוד המארחת התאוששה מההפסד הדרמטי לבאיירן מינכן ושיפרה עמדות בקרבות הפלייאוף הצמודים. ברנדון דייויס וכריס ג'ונס הוליכו חמישה שחקנים בספרות כפולות עם 15 נקודות כל אחד, קווין פאנגוס עדיין לא שותף. שיין לארקין קלע 20 למפסידה, טייריק ג'ונס הוסיף 15.

שחקן ברצלונה יאן וסלי. מתוך הטוויטר של ברצלונה, אתר רשמי
מעל כולם. וסלי/אתר רשמי, מתוך הטוויטר של ברצלונה
שחקן פנאתינייקוס קנדריק נאן מול שחקן באסקוניה צ'ימה מונקה. Ion Alcoba Beitia, GettyImages
איזו דרמה. נאן מול מונקה/GettyImages, Ion Alcoba Beitia

וירטוס בולוניה - באיירן מינכן 83:85

ניצחון שישי בשבעת המשחקים האחרונים וניצחון בית תשיעי ברציפות להפתעת העונה, שנקמה בגרמנים על ההפסד מהסיבוב הראשון. הבווארים הוליכו בפער קטן למשך מרבית שלבי המשחק, אלא שמרקו בלינלי השלים מהפך מאוחר וקבע 79:83, שתי דקות לסיום, ומשם באיירן לא חזרה. טוקו שנגליה הוביל עם 18 נקודות, בלינלי הוסיף 16. קרסן אדוארדס בלט מנגד עם 22 נקודות, סרג' איבקה הוסיף 15 ו-13 ריבאונדים.

באסקוניה - פנאתינייקוס 73:75

מצד אחד קבוצה שניצחה ארבעה משחקים ברציפות, מנגד קבוצה שהפסידה בשלושה מארבעת המשחקים האחרונים - אך המומנטום התהפך: באסקוניה חגגה קאמבק גדול, כשחזרה מ-48:31 באמצע הרבע השלישי, וירדה מנצחת בזכות סל ניצחון של קודי מילר-מקינטייר ממש על הבאזר - בדיוק כפי שעשה מול אולימפיאקוס. וואו. צ'ימה מונקה הצטיין כהרגלו עם 20 נקודות ו-13 ריבאונדים, קנדריק נאן המצוין סיים עם 25 מנגד (שיא קריירה ביורוליג) אך התקשה במאני טיים עם שתי החטאות גורליות ואיבוד כדור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully