וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראנג'לו יאנגה שוחרר מבני סכנין, אביב סולומון יירשם מחדש?

עודכן לאחרונה: 2.1.2024 / 13:24

בקבוצה מוותרים על החלוץ ההולנדי, בין היתר כדי לפנות מקום בתקציב לרישום מחודש של המגן שאמור היה לעבור ניתוח וכעת כשיר. עלא אלדין חסן שזומן לנבחרת פלסטין ישוחרר גם כן, במועדון טוענים שהסיבות מקצועיות בלבד

תקציר: בני ריינה - בני סכנין 1:0/ספורט1

חלוצה ההולנדי של בני סכנין ראנג'לו יאנגה שוחרר מהקבוצה, לאחר שקיבל הודעה שהוא אינו בתכניות המקצועיות. במועדון עובדים כעת על הפרטים האחרונים על מנת להגיע להסכם סופי בנוגע להתרת חוזהו. יאנגה לא הצליח להשתלב בקבוצה מבחינה מקצועית וכן לא שש לחזור לארץ לאחר פרוץ המלחמה, ועשה זאת רק לאחר מסע שכנועים כבד.

בסכנין הגיעו להחלטה לשחרר את החלוץ גם בשל הרצון לפנות מקום בתקציב על מנת להחתים שחקנים בחלון ההעברות שייפתח בקרוב, וכן על מנת להפקיד בבקרה התקציבית מחדש את חוזהו של המגן אביב סולומון.

סולומון, שנרשם בבקרה בתחילת העונה, היה אמור לעבור ניתוח ולכן נגרע. אלא שהמגן החליט בסופו של דבר ללכת על טיפול שמרני והוא כשיר - כך לפחות הבהיר לאנשי הקבוצה - לחזור לשחק כבר כעת. המאמן סלובודן דראפיץ' מעריך מאוד את השחקן ולוחץ על הנהלת הקבוצה להעבירו מיידית בבקרה כדי שיוכל להיות בסגל, שכן עד כה רותם קלר הוא המגן הטבעי היחיד והדבר גורם לעומס רב על השחקן.

ראנג'לו יאנגה שחקן בני סכנין מאוכזב. דני מרון
לא עמד בציפיות. יאנגה/דני מרון

עלא אלדין חסן כבר קיבל את אישור המועדון לצאת למחנה האימונים של נבחרת פלסטין והיום התברר סופית שהוא גם בסגל לאליפות אסיה. דראפיץ' הבהיר לראשי המועדון שמבחינתו השחקן לא בתכניות המקצועיות בכל אופן ולכן אין לו בעיה שישוחרר לטורניר. החלוץ הצעיר יקבל בקרוב הודעה על כך שהקבוצה לא בונה עליו ותבקשו לשחררו לקראת חלון ההעברות הקרוב. במועדון טוענים שאין קשר בין הזימון לנבחרת פלסטין וההחלטה לשחררו, שכן מדובר בהחלטה מקצועית וברצון לנקות חוזים של שחקנים שאינם בתכניות של דראפיץ', על מנת לפנות מקום בבקרה.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully