וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחאג'נה לא ישחק בנבחרת פלסטין בגביע אסיה, שחקן סכנין דווקא כן

בלם הפועל אום אל פאחם סיכם עם ראשי המועדון שיסרב לזימון. חלוץ סכנין, עלא אלדין חסן, נכלל בסגל. גם עטאא ג'אבר בפנים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 1.1.24/ספורט1

בלם הפועל אום אל פאחם, עמיד מחאג'נה, לא ייצא עם נבחרת פלסטין לאליפות אסיה שתצא לדרך בעוד 10 ימים. מחאג'נה נכלל בסגל הסופי של המאמן הטוניסאי מכרם דאבוב, אבל בשיחה שנערכה היום בין ראשי המועדון לבלם ואביו, הוחלט שהוא יישאר בישראל. חלוץ בני סכנין, עלא אלדין חסן, הוזמן ויהיה חלק מהסגל.

בנוסף אליהם, לסגל הוזמן גם עטאא ג'אבר, שבסבב המשחקים האחרון של נבחרת פלסטין עורר סערה בישראל. ג'אבר שבעבר שימש כקפטן הנבחרת הצעירה של ישראל, פתח בהרכב במשחקים נגד לבנון ואוסטרליה במוקדמות המונדיאל, עלה למגרש עם כאפייה, שר את ההמנון הפלסטיני והשתתף בדקת דומייה לזכר הרוגים פלסטינים במלחמה - רבים מהם מחבלים עם דם על הידיים.

בעקבות האירועים התעוררה דרישה לשלול את אזרחותו הישראלית של ג'אבר, שמשחק כיום בנפטצ'י באקו האזרית. מכבי חיפה, בה גדל הקשר, הודיעה כי תסיר את דף השחקן שלו מהאתר הרשמי של המועדון והסוכן דודו דהאן הודיע שיפסיק לייצג אותו.

שחקן נבחרת פלסטין עטאא ג'אבר. Giuseppe CACACE / AFP, GettyImages
עטאא ג'אבר במדי נבחרת פלסטין/GettyImages, Giuseppe CACACE / AFP

נבחרת פלסטין הוגרלה לבית ג' והיא תפגוש שם את איראן, איחוד האמירויות והונג קונג. האליפות תתקיים בקטאר מה-12 בינואר עד ה-10 בפברואר. 24 נבחרות חולקו לשישה בתים ולא פחות מ-16 יעלו שלב: 6 הראשונות, 6 הסגניות ו-4 הנבחרות עם המאזן הכי טוב במקום השלישי.

קטאר זכתה באליפות אסיה האחרונה, ב-2019, והיא תנסה לשמור על התואר בטורניר הביתי. בין השמות הבולטים שהגיעו לאליפות ניתן למצוא שחקנים כמו יונג-מין סון, ווטארו אנדו, קואו מיטומה, טאפה קובו, טקהירו טומיאסו, קים-מין ג'ה, לי קאנג-אין, סרדאר אזמון (עשוי להצטרף רק בשלב הנוק אאוט) ואחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully