וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורג' קינג צפוי להצטרף לעירוני נס ציונה עד לסיום העונה

עודכן לאחרונה: 2.1.2024 / 10:46

הגארד-פורוורד האמריקאי (29, 1.98) ששיחק חמישה משחקים בעברו ב-NBA ופתח את העונה בליגת הפיתוח אמור להצטרף לסגל של אלעד חסין, שיחזיק בשלב הזה חמישה זרים ויבחר מתוכם ארבעה לכל משחק. צפו בביצועיו

צפו בביצועיו של ג'ורג' קינג מהליגה הגרמנית

עירוני נס ציונה צפויה לצרף בקרוב את הגארד-פורוורד האמריקאי ג'ורג' קינג ששיחק לאחרונה בליגת הפיתוח. קינג הגיע להבנות עם הכתומים ואמור לחתום על חוזהו כשהוא עשוי להיות בסגל כבר למשחק החוץ נגד הפועל עפולה ביום שני. בנס ציונה האריכו לאחרונה את חוזהו של ג'ייקובי בויקנס בחודש נוסף, ונכון לעכשיו יבחר המאמן אלעד חסין ארבעה זרים מתוך חמישה אפשריים שיעמדו לרשותו.

קינג (29, 1.98) הוא בוגר אוניברסיטת קולורדו משנת 2018 שנבחר במקום ה-59 בדראפט של אותה שנה. את עונתו הראשונה כמקצוען העביר בליגת הפיתוח, כשהוא זוכה לשחק משחק אחד במדי פיניקס סאנס. בקיץ 2016 יצא לאירופה, חתם בטרנטו, אכזב, ובינואר עבר לז'ילונה גורה, שם רשם 8.2 נקודות למשחק בשישה משחקים, לפני שהעונה בוטלה וגורה נחשבה לאלופת פולין.

העונה המלאה היחידה שלו באירופה הייתה עונת 2020/21 כשחתם בחמינץ הגרמנית ובמדיה רשם 11.9 נקודות ו-4.1 ריבאונדים למשחק. לאחר אותה עונה חתם באונטריו קליפרס מליגת הפיתוח, וזכה לשחק בעונת 2021/22 ארבעה משחקים בדאלאס מאבריקס. את העונה שעברה פתח באילוורה מהליגה האוסטרלית, אך סבל מפציעה שגמרה לו את העונה אחרי חודש בלבד. העונה שב לאונטריו ורשם ב-13 משחקים 10.9 נקודות ו-4 ריבאונדים למשחק.

שחקן הכדורסל האמריקאי ג'ורג' קינג. Mark Metcalfe, GettyImages
לא מרבה להשלים עונות בקבוצות. קינג/GettyImages, Mark Metcalfe

בנס ציונה מרוצים מאוד מהיכולת שהפגינו השחקנים בניצחון על בני הרצליה 68:99. הכתומים קיבלו טריפל דאבל היסטורי מיאיר קרביץ שרשם 11 נקודות, 11 ריבאונדים ו-12 אסיסטים ב-27 דקות ו-29 נקודות מצוינות מג'רום מיינסי. בנס ציונה רואים את שני משחקיהם הקרובים נגד הפועל עפולה ועירוני קרית אתא כמבחן חשוב על מנת להיצמד לחלק העליון של הטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully