וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר פרץ חתם לשלוש שנים נוספות בבני יהודה: "גאה ונרגש"

עודכן לאחרונה: 2.1.2024 / 9:28

המאמן שהגיע בקיץ מדורג במקום השני, מרחק שלוש נקודות מהפסגה: "כולנו שואפים לאותה מטרה - להחזיר את המועדון למקומו הראוי"

השערים והבישולים של ערן זהבי בסיבוב הראשון/ספורט1

בני יהודה הודיעה הבוקר (שלישי) על הארכת חוזהו של מאמן הקבוצה עומר פרץ לשלוש שנים נוספות עם אופציה לעונה נוספת, לאחר שהצטרף בקיץ האחרון.

"אני גאה ונרגש להאריך את החוזה במועדון, מהיום הראשון שלי ראיתי את התשוקה והחזון של כל האנשים במערכת להחזיר את בני יהודה למקומה הטבעי", אמר המאמן שמדורג כעת במקום השני בטבלה עם 30 נקודות - שלוש פחות מעירוני קרית שמונה המוליכה. "אני רוצה להודות לאלירן עובד על האמון המלא שהוא נותן בי. לקהל הגדול והמסור של הקבוצה, אני רוצה להגיד שהאהבה והתמיכה שלכם לקבוצה היא הכוח והבסיס של המועדון. כולנו שואפים ועובדים לאותה מטרה וזה להחזיר את המועדון למקומו הראוי, יאללה בני יהודה!"

אלירן עובד, בעלי המועדון, אמר: "החיבור עם עומר הוא טבעי, החיבור בינו לאנשים ולמקום, לשדרה הניהולית, לצוות המקצועי שמסביבו, וכן לשיתוף הפעולה עם הצוות במחלקת הנוער תוך קידום ושיתוף שחקנים צעירים בקבוצה הבוגרת. עומר בעיני הוא אחד המאמנים המוכשרים, המבטיחים והמתקדמים בארץ. הוא משקף את האסטרגיה של המועדון - בין ווינריות, מקצוענות וידע נרחב אשר מובילים לכך שאני רואה אותו מתפתח בתור מאמן יחד עם התפתחות המועדון. החיבור האישי ביני לבין עומר הוא מצוין, ישנו שיתוף פעולה מלא בינינו, הדדי ופורה. אנחנו רואים אותו מיישם את ערכי המועדון ואת החזון שלנו, אני שמח על כך שעומר ממשיך איתנו, אני מאמין בו ואומר בלב שלם שהוא שותף אמיתי לדרך של בני יהודה תל אביב".

מאמן בני יהודה עומר פרץ. האתר הרשמי של בני יהודה, אתר רשמי
"מהמאמנים המבטיחים בארץ". פרץ/אתר רשמי, האתר הרשמי של בני יהודה

עובד הוסיף ואמר: "מבחינתי עומד דבר אחד לנגד עיני והוא לקדם את המועדון ולהחזירו למקומו הטבעי, יחד עם חיבור לקהל האוהדים המסור שלנו, עשייה חברתית, ושמירה על מעטפת מקצועית וניהולית נכונה ומתאימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully