וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א תמשיך באינטנסיביות ההגנתית? "זה משהו שחסר לנו העונה"

2.1.2024 / 8:51

אחרי ז'לגיריס, הצהובים יקוו להמשיך במומנטום נגד מונאקו (21:05). בולדווין יחזור. במועדון מאוכזבים: "זה היה אמור להיות אחד המשחקים החמים בלוח. התחושות שונות"

תקציר: וירטוס בולוניה - פזארו 66:83/ספורט1

עונת היורוליג של מכבי תל אביב תימשך הערב (שלישי, 21:05) כשהצהובים יארחו את מונאקו במשחק הפותח את הסיבוב השני במפעל. הצהובים, שהובסו בסיבוב הראשון בצרפת ב-28 הפרש, נמצאים במאזן זהה לזה של מונאקו - עשרה ניצחונות מול שבעה הפסדים, בידיעה שהפסד ייתן למונאקו יתרון לאורך כל הדרך על עודד קטש.

הבשורות במכבי תל אביב מגיעות מכיוונו של ווייד בולדווין שערך אתמול את האימון המסכם ביחד עם הקבוצה ואמור לשחק הערב. בולדווין נפצע לפני פחות משבועיים בהפסד לכוכב האדום בלגרד, והחשש שייעדר לתקופה ארוכה התבדה. במכבי תל אביב מקווים כי הכוכב האמריקאי גם יסיר מעליו את התקופה הפחות טובה שהייתה לו לפני הפציעה.

הצהובים יודעים שהמפתח עבורם יהיה החלק ההגנתי. בשבוע שעבר נגד ז'לגיריס קובנה הציגה מכבי תל אביב את משחק ההגנה הטוב ביותר שלה העונה, משחק שתורגם לניצחון חוץ חשוב, ובמועדון מאמינים שבאותה אינטנסיביות, יוכלו לתת פייט לאחת הקבוצות האיכותיות במפעל.

שחקן מכבי תל אביב לורנזו בראון, מול שחקן מונאקו, יאקובה אוואטרה. AS Monaco Basket, אתר רשמי
יהיה חם. בראון מול אוואטרה במפגש הקודם בין הקבוצות/אתר רשמי, AS Monaco Basket

"אנחנו צריכים לשמור על אותה מנטליות. התמקדנו קצת יותר בהגנה שלנו. אם נתרכז בזה, נוכל לנצח את המשחק", קבע לורנזו בראון. "המפתח הוא ההגנה, זה משהו שקצת חסר לנו העונה. אנחנו מודעים למהלכי הבידוד שלהם, מייק (ג'יימס) ימשיך להיות עצמו. גם מי שסביבו מסוכן ועלינו לשים לב למה שהם עושים. הרבה קורה מסביב, אבל בדרך כלל הצלחנו לשמור על הרמה שלנו ולהישאר יחד. צריך להמשיך לשחק כיחידה אחת".

למונאקו זו עונה שלישית בלבד ביורוליג, אבל בינה לבין מכבי תל אביב התפתחה יריבות של ממש בעקבות הסדרה מלאת היצרים בין המועדונים שנערכה בעונה שעברה. מכבי תל אביב שמטה באותה סדרה יתרון חוץ של 0:1, הפסידה 3:2, ולמעשה היא מגיעה עם ארבעה הפסדים בחמשת המחזורים האחרונים נגד מונאקו.

"זה היה אמור להיות אחד המשחקים היותר חמים בלוח המשחקים", סיפר אתמול אחד מאנשי הצהובים, "בכל פעם שיש משחק כזה בלוח, ואנחנו מארחים בבלגרד, זה נותן עוד אגרוף בבטן. הפרפרים שהיו אמורים להיות קראת האווירה הערב בהיכל מתחלפים בתחושות אחרות לגמרי. אנחנו רוצים לנצח גם בשביל האוהדים שלנו".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ווייד בולדווין, שחקן מכבי תל אביב. Dragan Tesic and Djordje Kostic, אתר רשמי
חוזר בדיוק בזמן. בולדווין/אתר רשמי, Dragan Tesic and Djordje Kostic

ג'יימס ווב לא שוכח את המפלה בסיבוב הראשון במונאקו: "הם הביסו אותנו בבית שלהם ואנחנו צריכים להסתכל קדימה, לא היינו הקבוצה שאנחנו כיום. עדיין יש לנו הרבה מקום לשיפור, זו תחילת הסיבוב השני. צריך להיאבק באינטנסיביות ולהתגאות במה שאנחנו עושים. יש להם כמה סקוררים ועלינו לשחק הגנה קבוצתית. זה לא מופע של איש אחד ומה שיעבוד זה שיתוף פעולה קבוצתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully