וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 2.1: דורטמונד בשיחות עם יונייטד על סאנצ'ו, ועשויה לצרף את רגילון

עודכן לאחרונה: 2.1.2024 / 20:16

הקיצוני דוחף להשאלה לחצי עונה, המגן יחזור לטוטנהאם שמחפשת לו קבוצה וקרובה להחתמת בלם. ז'לסון מרטינס חתם באולימפיאקוס, קהרר יושאל למונאקו, נאפולי תצרף מגן ובונוצ'י מועמד לגנואה. ריאל רוצה את רנדל רודריגס מפניארול

תקציר: ליברפול - ניוקאסל 2:4/ספורט1

העברות

* ז'לסון מרטינס הצטרף ממונאקו לאולימפיאקוס תמורת 3 מיליון יורו. הפורטוגלי חתם בקבוצה היוונית עד 2026.

שמועות

* מנצ'סטר יונייטד ובורוסיה דורטמונד בשיחות לגבי ג'יידון סאנצ'ו. הקיצוני נחוש לעזוב את השדים האדומים ולשוב למועדון בו פרש, כאשר לפי "סקיי גרמניה" המגעים הם להשאלה לחצי עונה, מה שתלוי בעיקר בפתיחות של יונייטד לרעיון.

* לפי "האתלטיק", מנצ'סטר יונייטד תוכל לבצע רק עסקת השאלה אחת או שתיים בינואר, בשל ההשלכות הכלכליות. אריק מקסים שופו-מוטינג וטימו ורנר על הכוונת.

* ווסטהאם ומונאקו הגיעו לסיכום: תילו קהרר יושאל לקבוצה מהנסיכות עם אופציית רכישה תמורת 10 מיליון יורו, לפי דיווח ב"פוט מרקאטו".

* ברצלונה ממשיכה במאמציה לצרף את ילד הפלא השבדי של יורגודן לוקאס ברגוואל, קשר בן 17. קבוצתו דורשת 15 מיליון יורו - סכום שלקטלאנים קשה לשלם כרגע, ולאחרונה גם אודינזה הצטרפה לתמונה.

* ריאל מדריד סימנה שוער חדש: רנדל רודריגס מפניארול, שהוליך את אורוגוואי עד גיל 20 לזכייה במונדיאליטו ולאחרונה זומן גם לנבחרת הבוגרת.

* ראדו דראגושין, הבלם הרומני של גנואה בן ה-21, נמצא במגעים מתקדמים עם טוטנהאם וצפוי להירכש תמורת כ-30 מיליון יורו.

* כמחליף לדראגושין, גנואה שוקלת לנסות ולצרף את לאונרדו בונוצ'י הוותיק שסיים את דרכו באוניון ברלין.

* בתקשורת האיטלקית טוענים: פפ גווארדיולה סימן את קשר ניס קפרן תוראם, קבוצתו צפויה לדרוש כ-40 מיליון ליש"ט.

* מנצ'סטר יונייטד לוטשת עיניים לכיוונו של שוער לאציו איבן פרובדל, בין היתר על רקע עזיבתו של אנדרה אונאנה לאליפות אפריקה.

* ניס מוכנה לאפשר לז'אן-קלר טודיבו לעזוב בינואר, אך היא תדרוש 50-60 מיליון יורו. צ'לסי גיששה, מנצ'סטר יונייטד הפייבוריטית.

* ליברפול וטוטנהאם נאבקות אחר שירותיו של בלם בורוסיה מנשנגלדבאך היפני קו איטאקורה בן ה-26, כך לפי "מטרו".

* ניוקאסל עשויה לפנות לצ'לסי בניסיון לקבל בהשאלה את אנדריי סנטוס בן ה-19, שטרם שותף בקבוצה הבוגרת של הבלוז במסגרת רשמית.

* קריסטל פאלאס פנתה לארסנל במטרה לשאול עד תום העונה את אדי אנקטייה, שמבוקש אצל קבוצת פרמיירליג נוספת.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ז'אן-קלר טודיבו שחקן ניס. Jonathan Moscrop, GettyImages
סחורה חמה. טודיבו/GettyImages, Jonathan Moscrop

* לוקאס אלאריו עומד לעזוב את פרנקפורט שבמדיה הוא ממעט לשחק, ולמרות הביקוש לו זכה בריבר פלייט, הקבוצה שממנה יצא החלוץ הארגנטינאי לאירופה, מי שצפוי ליהנות משירותיו הוא דווקא מאמן ארגנטינאי: אלאריו כנראה ישחק אצל אדוארדו קואודט באינטרנסיונל הברזילאית.

* אסטון וילה הציעה למילאן את החלוץ הקולומביאני ג'ון דוראן, אבל הרוסונרי בבעיה מבחינת מקומות פנויים לזרים לא אירופאים.

* שחקן שמילאן כן מנסה לצרף הוא הוא מגן ורונה פיליפו טראצ'אנו, שיכול לשחק גם כקשר אחורי. לפי התקשורת האיטלקית, הרוסונרי יצרו קשר עם מקורביו של השחקן, בו מעוניינת גם פיורנטינה.

* פאביו קרבאליו שב לליברפול מתקופת ההשאלה שלו בר.ב. לייפציג ויעזוב להשאלה נוספת - אך מוליכת הפרמיירליג לא מוכנה למכור אותו, לפי פבריציו רומאנו: "הם רואים בו חלק חשוב מהעתיד".

* נוטינגהאם פורסט רוצה להשיב לשורותיה את קיילור נבאס לקדנציה נוספת, לאחר ששיחק בשורותיה אשתקד כמושאל.

* סרחיו רגילון, שהושאל הקיץ מטוטנהאם למנצ'סטר יונייטד, צפוי לעזוב לקבוצה חדשה. במדי השדים האדומים הוא ממעט לשחק והם יסיימו את שאילתו מוקדם מהצפוי, טוטנהאם צפויה להשאילו פעם נוספת ואחת המועמדות לצרפו היא בורוסיה דורטמונד.

* ב"סקיי איטליה" פורסם כי נאפולי סיכמה עם סלרניטנה את העברתו של המגן פסקוואלה מאזוקי תמורת 3 מיליון יורו. בן ה-28 יגבה את ג'ובאני די לורנצו באגף שמאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully