וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה מנתחים: ללא חלוץ נוסף, ארסנל לא תהיה במירוץ האליפות

עודכן לאחרונה: 2.1.2024 / 7:12

קראגר טוען כי אף אחד משחקני ההתקפה "לא ברמה עולמית", מרסון הסכים והמליץ על הרכש המיועד כבר בינואר - אייבן טוני

ניב דברת מראיין את מאמן ארסנל מיקל ארטטה/ספורט1

ההפסד 2:1 לפולהאם רק הדגיש את הבעיות של ארסנל, שלפני חמישה משחקים הוליכה בפער של שש נקודות על מנצ'סטר סיטי ונתפסה אצל פרשנים מסוימים כפייבוריטית לזכייה בפרמיירליג, אולם כעת שתי הקבוצות צמודות, כשהתותחנים שיחקו משחק אחד יותר, וכמובן רחוקים בעצמם חמש נקודות מליברפול המוליכה.

חלון ההעברות של ינואר נפתח, וכעת לא נותר אלא לראות האם מיקל ארטטה יבצע שינויים. "חשבתי בעבר שאם ההתקפה לא תשתפר ארסנל לא תוכל לזכות באליפות, ואני עדיין חושב כך", ניתח ג'יימי קראגר. "חלק משחקני ההתקפה חווים עונה טובה מאוד, אבל אף אחד מהם לא ניצל 20 אחוז מהמצבים שלו - זה הסטנדרט לחלוץ גדול, כמו מוחמד סלאח, ארלינג הולאנד והארי קיין".

קראגר גם גיבה זאת בנתונים - גבריאל מרטינלי ניצל 6 אחוז מהמצבים שלו העונה (שני שערים), מרטין אודגור 10 אחוז (4 שערים), בוקאיו סאקה 12 אחוז (6 שערים) וגבריאל ז'סוס 9 אחוז (3 שערים). "אף אחד מהם לא ברמה עולמית", אמר שחקן העבר. "סאקה יכול להיות כזה, אבל ליברפול זכתה באליפות כי היה לה את סלאח. סיטי זכתה כי היה לה את אגוארו, ועכשיו את הולאנד. האם מישהו מהחלוצים הנוכחיים של ארסנל מספיק כדי לזכות באליפות? לדעתי לא. יהיה קשה לה להביא חלוץ כזה בינואר, ויהיה קשה לה לעקוף את סיטי".

מרטין אודגור ארסנל. GettyImages
ניצול מצבים רע שלו ושל חבריו. אודגור/GettyImages

שחקן העבר של התותחנים פול מרסון הסכים: "הם זקוקים לחלוץ, אין פה שאלה בכלל. הם חייבים להביא את אייבן טוני. הם לא יזכו באליפות ללא חלוץ נוסף. אם יביאו כזה, הם חד משמעית במירוץ".

  • עוד באותו נושא:
  • ארסנל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully