וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהלת תבקש הגדלת הקהל. משחק העונה בבלומפילד מלא?

1.1.2024 / 20:15

היו"ר ארז כלפון יפנה בתום מחזור אמצע השבוע לפיקוד העורף ולמשרד הספורט בבקשת הגדלת כמות האוהדים המותרת במגרשים. אוהדי מכבי תל אביב ומכבי חיפה רוצים כל כרטיס למשחק העונה. וגם: הקבוצות הגדולות יתקשו לקבל רשת ביטחון לאובדן הכנסות מעל 15 אלף צופים

תקציר: מכבי חיפה - הפועל תל אביב 0:0/ספורט1

תשעה ימים למשחק העונה בין מכבי תל אביב למכבי חיפה באצטדיון בלומפילד והדבר המרכזי שמעסיק את אוהדי שתי הקבוצות מלבד התוצאה, הוא האם תגדל כמות האוהדים הרשאים להיות באיצטדיון התל אביבי. נכון לעכשיו הכמות המותרת היא 15 אלף צופים, אבל אם יהיה היתר להגדלת הכמות, כל כיסא נוסף ייתפס במהרה.

לוואלה! ספורט נודע הערב כי מיד בתום מחזור אמצע השבוע בליגת העל שיחל מחר ויתפרש על פני שלושה ימים, יפנה יושב ראש מנהלת הליגות בכדורגל ארז כלפון לפיקוד העורף ויבקש בכפוף להוראות הבטיחות להגדיל את הכמות ל-30 אלף על מנת שאוהדי שתי הקבוצות יוכלו למלא את האיצטדיון. הפנייה כאמור צפויה להיות ביום חמישי בלילה, בתום מחזור אמצע השבוע, על מנת שאם יתקבל היתר כזה מפיקוד העורף, תוכל גם מכבי חיפה ליהנות מאצטדיון מלא מול הפועל ירושלים ביום ראשון כחלק ממחזור סוף השבוע.

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יוכלו למלא את בלומפילד? אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

גורמים במנהלת הביעו הערב תקווה כי מהלך כזה יוכל לסייע להגדלת הכמות, אבל הוסיפו כי הכדור במגרש פיקוד העורף ומשרד התרבות והספורט. יש היום שלוש קבוצות, מכבי חיפה, מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים שלא יכולות ליהנות מקיום משחקים באיצטדיון מלא ולבקשה של המנהלת צריך להוסיף עוד אלמנט והוא הפן הכלכלי. ספק רב מאוד מוטל על רשת הביטחון שיוכלו לקבל הקבוצות הגדולות החל מחודש ינואר בגין אובדן הכנסות של מעל 15 אלף צופים. ההערכה היא שעד 15 אלף איש תימשך רשת הביטחון ממשרד האוצר ומעבר לכך, הקבוצות לא יפוצו ומכאן שהצורך שלהן להגדיל את כמות הקהל למספרים שהיו לפני המלחמה, הינו קריטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully