וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ים מדר קלע 8 נקודות, פנרבחצ'ה רשמה הפסד בכורה בעידן שאראס

הרכז הישראלי סופסל ברבע האחרון שבו הכוכב האדום התפוצצה עם 19:28 בדרך ל-76:85 מפתיע בטורקיה. בולומבוי כיכב עם 24. אולימפיאקוס שרדה מותחן מול מילאנו, פרטיזן טיילה מול וילרבאן

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 1.1.24/ספורט1

שבוע היורוליג הכפול יצא לדרך היום (שלישי) עם ארבעה משחקים. ים מדר קלע 8 נקודות במדי פנרבחצ'ה, שהפסידה בביתה במפתיע לכוכב האדום. אנדראה טרינקיירי ערך בכורה מוצלחת כמאמן ז'לגיריס, שגברה על אלבה ברלין. מילאנו הפצועה נתנה פייט אבל הפסידה אצל אולימפיאקוס ופרטיזן בלגרד טיילה מול וילרבאן החלשה.

פנרבחצ'ה - הכוכב האדום 85:76

שאראס ופנרבחצ'ה היו על הגל עם שבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, אבל נכנעו בבית דווקא לכוכב האדום של יאניס ספרופולוס, שמבחינתה חגגה את אחד הניצחונות המרשימים שלה העונה. ים מדר קלע 8 נקודות, אבל הוחלף בפתיחת הרבע הרביעי, שבו הכוכב התפוצצה עם ריצת 4:12 שהותירה את המארחים המומים. שלשה של תיאודוסיץ' קשישא קבעה יתרון שיא של 67:76 לכוכב כשנותרו קצת יותר משתי דקות לסיום. שאראס לקח טיים אאוט, אבל פנר חזרה ממנו עם איבוד של ווילבקין והיתרון צמח ל-67:79. ג'ואל בולומבוי כיכב אצל האורחים עם 24 נקודות, רוקאס גידרייטיס הוסיף 19 ותיאודוסיץ' ניווט עם 6 ו-8 אסיסטים. נייג'ל הייז דייויס הוביל שוב את פנר עם 21, ווילבקין הוסיף 14 שלא הספיקו הפעם לטורקים.

מילוש תיאודוסיץ', שחקן הכוכב האדום בלגרד. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
8 אסיסטים וניצחון על מדר ופנרבחצ'ה. תיאודוסיץ'/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

ז'לגיריס קובנה - אלבה ברלין 71:77

ההפסד הביתי למכבי תל אביב חרץ את גורלו של המאמן קאזיס מקסביטיס, שהוחלף על ידי אנדראה טרינקיירי, שערך בכורה מוצלחת כמאמן ז'לגיריס עם ניצחון לא מרשים מדי על יריבה חלשה. האורחים חגגו ברבע הראשון, אבל המפנה היה ברבע השני שהסתיים ב-16:26 לליטאים, שנטלו את ההובלה ולא איבדו אותה עד הסיום. קינן אוואנס הוביל את המנצחים עם 13 בלבד וגם 5 אסיסטים ו-4 חטיפות. תומאס דיסמה הוסיף 12 למנצחים. יונאס תיהמן הוביל כמעט כרגיל עם 17 את הגרמנים, שמזמן איבדו עניין במפעל.

אולימפיאקוס - מילאנו 74:79

למרות ששיחקה ללא מירוטיץ' ושילדס שני כוכביה הגדולים, מילאנו גברה בביתה על באסקוניה במחזור הקודם. היא גם נתנה פייט ראוי ליוונים עם קאמבק ברבע האחרון, אבל זה רק כמעט הספיק. סל של נאפייר החזיר את מילאנו מפיגור גדול ל-74:74 כשנותרו 2:47 דקות לסיום. אלא שדווקא כאן האיטלקים נתקעו. נייג'ל גוס וויליאמס קלע שלשה, בורטולאני החטיא בצד השני ופטרס סגר עניין. אלק פטרס הוביל את היוונים עם 16 נקודות, ניקולה מילוטינוב הוסיף 13. שבאז נאפייר ודייגו פלאקדורי קלעו 14 לקבוצה החסרה והפצועה של מסינה, שהולכת לקראת עוד עונה מאכזבת עם מאזן עגום של 17:7. אולימפיאקוס מנגד חזק במאבק על הטופ 4.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מאמן פרטיזן בלגרד ז'ליקו אוברדוביץ'. ברני ארדוב
ניצחון קליל, כצפוי. אוברדוביץ'/ברני ארדוב

פרטיזן בלגרד - וילרבאן 77:90

וילרבאן היתה על סף סנסציה ענקית כשכמעט ניצחה את ריאל מדריד בסיבוב הקודם, אבל הפסידה 77:76. אלא שבסרביה היא היוותה תפאורה לפרטיזן, שפתחה פער דו ספרתי ברבע השני והובילה כבר ב-24 הפרש בפתיחת הרבע הרביעי, שבו היא הורידה הילוך. קווין פאנטר בלט מעל כולם עם 22 נקודות, דנילו אנדושיץ' (15) היה היחיד שקלע חוץ ממנו בדו ספרתי למארחים. מייק סקוט בלט הרבה מעל כולם עם 24 נקודות לצרפתים, שאיבדו מזמן עניין במפעל ועדיין מחפשים את ניצחונם השלישי. נועם יעקב אגב, לא שותף אצל הצרפתים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully