וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספידי סמית' כיכב: הפועל ירושלים ניצחה 71:77 את הפועל באר שבע

עודכן לאחרונה: 1.1.2024 / 23:09

הגארד פינק את חבריו ב-13 אסיסטים והוסיף 12 נקודות, למאר הוביל עם 19. קולשוב כיכב מנגד (20) אבל זה לא הספיק

מחוץ לקווים, 31.12/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: זיו שטיינר

הפועל ירושלים עדיין לא מצאה פתרון לכך שאלכסנדר דז'יקיץ' מסרב לשוב לישראל, אך גם בלעדיו הקבוצה הצליחה להשיג היום (שני) ניצחון שני בלבד העונה, 71:77 על הפועל באר שבע המאכזבת. ירושלים התקשתה מול יריבתה בעיקר במחצית הראשונה, כאשר באר שבע נהנית ממופע מחוץ לקשת של איגור קולשוב, שעוד לפני ההפסקה צלף חמש שלשות. אלא שבמחצית השנייה נכנס לתמונה ספידי סמית'. הגארד המצוין של האדומים רשם אסיסט אחרי אסיסט וברבע האחרון גם עשה הגנה נהדרת והוביל את הקבוצה שלו לבריחה המיוחלת.

סמית' סיים את המשחק הזה עם 12 נקודות, 13 אסיסטים, 8 ריבאונדים ו-3 חטיפות. ברינטון למאר הוביל עם 19 נקודות, רובן במחצית הראשונה ויובל זוסמן הוסיף 10 למנצחים. מנגד, איגור קולשוב בלט מעל כולם עם 20 נקודות ו-5 שלשות מ-8 ניסיונות. ג'קינן גאנט הוסיף 14 ונטע סגל תרם 10 אבל זה לא הספיק בסופו של דבר.

ספידי סמית' הפועל ירושלים. ליגת האלופות בכדורסל, אתר רשמי
מחצית שנייה נהדרת שלו הובילה לניצחון. ספידי סמית'/אתר רשמי, ליגת האלופות בכדורסל

מהלך המשחק

הפועל ירושלים עלתה ליתרון מהיר בזכות שלשה וסלים של ברינטון למאר הלוהט. אלא שבאר שבע נשארה צמודה אליה בזכות איגור קולשוב, שצלף שלשה שלישית ברבע הזה והעלה את מאזנו ל-11 נקודות. ספידי סמית' איבד כדור מנגד ורון ציפר העלה את האורחים ליתרון ראשון של 17:18. ירושלים חזרה להוביל בזכות הגנה טובה, אבל ג'קינן גאנט חטף לצצאשווילי וקבע 20:21 בלבד לירושלים בסוף הרבע.

הרבע השני נפתח בקצב טוב עם שלשה של זוסמן, אבל ציפר החזיר מיד שלשה בצד השני. אלא שהבריחה של המארחים הגיעה בזכות כריס ג'ונסון שחתך את ההגנה של באר שבע והעלה את ירושלים ליתרון שיא של 31:39. באר שבע מזערה נזקים מעט לקראת סוף הרבע עם הטבעה של גלעד לוי מאסיסט של קולשוב וגרנט שרפילד קיזז ל-35:40. נטע סגל קלע אחרי קליעות עונשין של למאר ובהפסקה: 39:42 בלבד לירושלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
איגור קולשוב, הפועל באר שבע. דני מרון
הצגה בארנה. איגור קולשוב/דני מרון

באר שבע פתחה את הרבע השלישי עם שלשה של גאנט, אבל ספידי סמית' ואור קורנליוס ענו עם שלשות בצד השני. אלא שבאר שבע נשארה חזק במשחק בזכות איגור קולשוב, שעם שלשה רביעית צימקה ל-50:49 בלבד. למאר וקורנליוס היו יעילים בהתקפה, אבל קולשוב צלף עוד שלשה וקבע שוויון 56. צצאשווילי קלע מנגד וקבע 56:59 בלבד לירושלים לקראת הרבע האחרון.

הרבע הרביעי עמד בסימן ספידי סמית' שרשם אסיסט עשירי ליובל זוסמן שצלף שלשה ולאחר מכן צלף שלשה בעצמו והעלה את ירושלים ליתרון שיא של 57:65. ספידי סמית' היה בכל מקום, חטיפת כדור הובילה לסל קל של כריס ג'ונסון ומיד לאחר מכן הוא חטף שוב לשרפילד וזוסמן העלה את ירושלים ל-61:71 נוח. אלא שבאר שבע עשתה ניסיון אחרון לקאמבק. ספידי סמית' החטיא שתי שלשות רצופות, ג'קינן גאנט העניש מנגד עם שני סלים ונקודת עונשין של קולשוב קיזזה ל-71:66 כשנותרו 3:31 דקות לסיום. אלא שספידי סמית' המשיך להגדיל את מצבת האסיסטים שלו עם שניים כאלו לזאק הנקינס שסגר עניין ובסיום: 71:77 להפועל ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully