וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארון גורדון על פציעת הנשיכה הביזארית: "שתיתי יותר מדי, והכלב התחרפן"

עודכן לאחרונה: 1.1.2024 / 13:59

כוכב דנבר מסביר על התקרית שבגינה נזקק לתפרים בפרצוף ובידיו אחרי שננשך על ידי רוטווילר: "הכלב התרגש וקצת התחרפן". וגם: הצפי למועד החזרה

שחקני דנבר נאגטס ארון גורדון, ג'מאל מארי. רויטרס
חוליה חשובה בשורות האלופה. גורדון/רויטרס

אחת לכמה שנים עולם הספורט מתבשר על פציעה הזויה של אחד הספורטאים, ולאחרונה ארון גורדון, כוכב דנבר נאגטס, אלופת ה-NBA, הצטרף לרשימה הזאת לאחר שנודע שהוא נחתך בידיו ובפניו אחרי ש... ננשך על ידי כלב, ולכן יחמיץ מספר משחקים בגלל פציעה.

בהתחלה דנבר לא פרסמה צפי לגבי מועד חזרתו של גורדון, אבל לדברי השחקן הוא מרגיש מוכן לשחק ביום שני בלילה כשהנאגטס יפגשו את שארלוט הורנטס. הוא הסביר ששיחק בעבר עם תפרים בידיים, ולא אכפת לו מהפרצוף שלו. "אנחנו לא עורכים כאן תחרות יופי", הוא אמר בחיוך.

לגבי האירוע עצמו? גורדון אומר שבילוי בחג המולד פשוט יצא משליטה כשהשתולל עם הרוטוויילר שלו. "אני מניח שזה קצת מביך, אבל לא מביך מדי בשביל שאני לא אוכל לדבר על זה", אמר גורדון. "אני לא שותה הרבה במהלך העונה. אבל כנראה שתיתי קצת יותר מדי ליקר ביצים. הייתי בסוג של השתעשעות אגרסיבית עם הכלב שלי, ואני חושב שהכלב שלי קצת התרגש ופשוט התחרפן. הוא נתן לי ביס ... ובעצם נאבקתי כדי להדוף אותו ממני, ואז הוא נשך את ידי.

"אין לי מילים טובות יותר לתאר את זה, התעסקתי עם הכלב שלי, וכשאתה מתעסק אתה מגלה" (תרגום מילולי למשפט.

הנאגטס ניצחו במשחק הראשון שלהם ללא גורדון, אבל הפסידו את השני. לפי שעה, לא נראה שהוא יחמיץ שלישי. לגבי הכלב של גורדון? הפורוורד של הנאגטס הודה שהוא עשוי להזדקק לקצת יותר אילוף. הוא גר עם אביו של גורדון רוב הזמן בגלל לוח הנסיעות הקדחתני של שחקן ה-NBA. לעת עתה, משפחתו של גורדון מטפלת בכלב. בהתחשב בנסיבות, הדברים היו יכולים להיות הרבה יותר גרועים עבור כל הצדדים המעורבים. "הוא ילד טוב. הוא כלב טוב," אמר גורדון. "... מאוד מחובר. מתוק מאוד. חזק מאוד. כלב נהדר".

גורדון מעמיד העונה ממוצעים של 13.6 נקודות, 6.9 ריבאונדים ו-3.4 אסיסטים ב-32 דקות. אלופת ה-NBA המכהנת מדורגת כרגע במקום השלישי במערב עם מאזן 11:23, מרחק 2.5 משחקים ממינסוטה שבמקום הראשון במערב.

הלילה הוא נראה באימונים, כשחבריו מחבקים אותו וצוהלים עם קריאות נביחה. "אנחנו עדיין יכולים לעשות את זה?", שאל דיאנדרה ג'ורדן בחיוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully