וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "נצטרך לתת משחק מושלם כדי לנצח את מונאקו"

עודכן לאחרונה: 1.1.2024 / 20:00

הצהובים יארחו בבלגרד את הצרפתים (ג', 21:05) שהביסו אותם בסיבוב הראשון בצרפת ב-28 הפרש. קטש: "הדרך שבה האטנו את ז'לגיריס לא בהכרח תעזור לנו מול מונאקו"

עודד קטש, מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
כל משחק חשוב במאבקי המיקום. קטש/דני מרון

מכבי תל אביב תפתח מחר (שלישי, 21:05) את הסיבוב השני של העונה ביורוליג כשתארח את מונאקו הצרפתית בבלגרד. שתי הקבוצות מגיעות למשחק במאזן זהה של עשרה ניצחונות מול שבעה הפסדים, כשמונאקו, שהביסה את מכבי 79:107 בסיבוב הראשון, ניצחה את הצהובים בארבעה מחמשת המשחקים האחרונים בין הקבוצות, כולל סדרת הפלייאוף בעונה שעברה.

אחרי הניצחון המעודד על ז'לגיריס קובנה חזרה מכבי תל אביב לבלגרד ולאחר שבשבוע שעבר לא התאמנה הקבוצה ביחד, לקראת ההתמודדות הקרובה ערכה הקבוצה מספר אימונים בסגל מלא מבין השחקנים הכשירים. מי שעשוי לשוב לסגל אחרי היעדרות בת משחק יורוליג אחד בלבד הוא וויד בולדווין. בתחילה החשד לגבי הפציעה של הגארד האמריקאי הייתה להיעדרות של כחודש, אבל הבדיקות הוכיחו כי הוא סובל ממתיחה קלה בלבד, וההחלטה האם ישותף תתקבל עד הבוקר של המשחק.

ווייד בולדווין מכבי תל אביב. Djorje Kostic, אתר רשמי
לא פציעה חמורה כפי שחששו. בולדווין/אתר רשמי, Djorje Kostic

מי שמגיע בכושר יוצא מן הכלל להתמודדות הוא הסנטר ג'וש ניבו. בשלושת משחקי היורוליג האחרונים רשם ניבו 19 נקודות ו-8 ריבאונדים בממוצע למשחק. לשם השוואה, ב-13 המשחקים הקודמים בהם ניבו שותף הוא רשם 9.3 נקודות ו-6.2 ריבאונדים בממוצע.

המשחק נגד מונאקו יפתח חודש של שמונה משחקי יורוליג קשים עבור הצהובים, ובמכבי יודעים שהמטרה הברורה תהיה להישאר באזור הפלייאוף בסוף החודש, דבר שיעמיד את הסיכוי שלהם להיכנס לשישייה הראשונה, ולהימנע ממשחקי הפליי אין או אפילו פחות מזה, במצב טוב מאוד. לאחר המשחק תצא מכבי לעיר פוניבז' שבליטא, שם תתארח אצל פנרבחצ'ה הטורקית, לאחר שהטורקים לא יכלו לערוב לבטחונה של מכבי באיסטנבול.

עודד קטש דיבר לקראת המשחק ואמר: "צריך להיות מרוכזים, אנחנו מכירים את מונאקו. קבוצה מאוד אגרסיבית הגנתית ומאוד מוכשרת התקפית. נצטרך משחק מושלם מולם. לעצור את הנקודות הקלות שלהם. בהתקפה להתקיף את השחקנים הנכונים, זה לא יהיה טוב אם נמשיך לאבד כדורים. צריך לחזור לשחק יותר פשוט".

על הניצחון מול ז'לגיריס: "ביצענו את התוכנית משחק שלנו טוב מול קבוצה הכי שונה ממונאקו. לצרפתים יש שלושה יוצרים והרבה יותר כלים. הדרך שבה הצלחנו להאט את ז'לגיריס לא בהכרח תעזור לנו מול מונאקו. צריך לבוא בראש מאוד אגרסיביים".

על פתיחת הסיבוב השני: "בנסיבות המצערות שקרו בישראל, הייתי לוקח בשתי ידיים את המאזן שלנו. אנחנו לא משחקים בבית מול הקהל, אבל היו לנו יותר משחקי בית מחוץ. הסיבוב השני יהיה יותר מאתגר. עכשיו כשנהיה עם כל הקבוצה ביחד אולי נוכל לעשות דברים חדשים ולהשתפר".

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מייק ג'יימס, מונאקו. Roberto Finizio, GettyImages
כבר פירק את מכבי העונה. ג'יימס/GettyImages, Roberto Finizio

מונאקו, שכאמור הביסה את מכבי תל אביב במסיבוב הקודם, אמנם סיימה את הסיבוב הראשון ביורוליג ברגל ימין עם שני ניצחונות משמעותיים על ברצלונה בבית ובאיירן מינכן בחוץ, אבל ידעה יותר מדי עליות וירידות לאורך העונה. לצד ניצחונות ביתיים מרשימים על מכבי תל אביב ואולימפיאקוס, הפסידה הקבוצה בבית לפנאתינייקוס ווירטוס בולוניה, ולמרות שניצחה בחוץ את באיירן מינכן ובאסקוניה, מקבוצות הבית הטובות ביורוליג, הפסידה בחוץ לאנדולו, ולנסיה, פנרבחצ'ה ופרטיזן בלגרד.

הכוכב הבלתי מעורער של מונאקו הוא הגארד האמריקאי הוותיק מייק ג'יימס שרושם 19.8 נקודות, 4.9 אסיסטים ו-4.5 ריבאונדים בממוצע למשחק. חוץ ממנו רק שני שחקנים נוספים קולעים בספרות כפולות - הפורוורד אלפא דיאלו עם 11.3 נקודות ו-4.4 ריבאונדים והגארד אלי אוקובו עם 10.3 נקודות. שחקנים מובילים נוספים הם שחקני הפנים דונאטס מוטיונס ודונטה הול, הפורוורדים ג'רון בלוסומגיים, פטר קורנלי וג'ון בראון והגארד ג'ורדן לויד שפפסס חלק גדול מהסיבוב הראשון בשל פציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully