וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאומי אוסקה חזרה למגרשים אחרי 16 חודשים, וניצחה: "גאה מאוד"

עודכן לאחרונה: 1.1.2024 / 13:27

היפנית גברה 3:6, 6:7 (9) על תמרה קורפאטש (83) בסיבוב הראשון בבריסביין: "שיחקתי ממש טוב". פטרה קביטובה הודיעה על פרישה מאוסטרליה: "אני בהיריון"

הטניסאית היפנית נאומי אוסקה. Chris Hyde, GettyImages
הייתה חסרה בסבב. אוקה/GettyImages, Chris Hyde

במשחקה הראשון מאז טורניר פאן פסיפיק 2022, ולאחר שהפכה לאמא וילדה את בתה הבכורה, נעמי אוסקה חזרה לפעילות הבוקר (שני) עם ניצחון לא קל על תמרה קורפאטש הגרמנייה בטורניר בריסביין.

זה המשחק הראשון שלה מאז שילדה בחודש יולי. בקרב רבים היו ספקות אם אוסקה תחזור אי פעם למגרשי הטניס, לאחר שלקחה הפסקה כדי לטפל בבעיות הנפשיות שלה, ולאחר מכן ילדה. היפנית בת ה-26 הודיעה לקראת סוף השנה שעברה שתשחק שוב, וקיבלה כרטיס לטורנר בריסביין.

אחרי שאתמול רפאל נדאל חזר למגרשים אחרי שנה בחוץ והפסיד במשחק זוגות, אוסקה הראתה שהיא בכושר טוב עם ניצחון 3:6, 6:7 (9). אוסקה, שזכתה בארבעה תארי גראנד סלאם, הראתה חוסר יציבות במשחקה, אבל ידעה להתעלות בכל פעם כדי להשלים את המשימה מול המדורגת 83 בעולם.

"בשנתיים האחרונות ששיחקתי לפני שנולדה לי הבת שלי, לא החזרתי אהבה כמו שניתנה לי", אמרה אוסקה. "אני מרגיש שזה מה שאני רוצה לעשות בפרק הזה. אני פשוט מאוד מעריכה אנשים שיוצאים ומכירים אותי ומעודדים אותי, כי אני מרגישה שהייתה תקופה שהייתי רק ילדה קטן שניסתה לחקות את המודלים שלי לחיקוי. אז זה מרגיש ממש סוריאליסטי לפעמים לשחק במגרשים האלה".

בהתחשב במשחק הראשון שלה מאז ספטמבר 2022, אוסקה הרגישה שהיא הופיעה ברמה טובה. "במבט לאחור על המשחק עכשיו, בכנות, אני מאוד גאה בעצמי. אני מרגיש ששיחקתי ברמה די טובה. אני חושב שגם היריבה שלי שיחקה ממש טוב. בכנות, כל מה שאני יכולה לחשוב עליו זה כמה לחוצה הייתי לפני כן, כך שאני מרגישה שהטוב עוד לפניי". היריבה הבאה שלה היא קרולינה פלישקובה.

פטרה קביטובה טניסאית צ'כית. רויטרס
בשעה טובה. קביטובה/רויטרס

* פטרה קביטובה, אלופת ווימבלדון פעמיים בעברה, המדורגת 17 בעולם, הודיעה שהיא בהיריון ופורשת מאליפות אוסטרליה: "ביום הראשון לשנה החלטתי לבשר את הבשורה המרגשת: יירי ואני מתכוננים לקבל תוספת למשפחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully