וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור הולך ונעלם: המשך מעקב הצעירים בליגת העל

דור תורג'מן המשיך לאכזב, חלאילי עדיין לא מספק מספרים, טוקלומטי שוקע עם קבוצתו וישראלוב רואה את ההגנה מתייצבת בלעדיו, אבל צרפתי קיבל חבל הצלה ורביבו מסרב לעצור. ממשיכים ללוות באופן צמוד את גיבורי הקיץ של הנבחרות הצעירות

תקציר: הפועל חדרה - מכבי נתניה 4:1/ספורט1

ליגת העל שלנו ממשיכה להתקדם ובשבועות האחרונים זה קורה בלו"ז צפוף ועמוס, כחלק מהחזרה לשגרה אחרי פגרת המלחמה ובנסיון להדביק את הפער שנוצר אחרי חודשיים בלי כדורגל.

הסיבוב הראשון נסגר אמש ואפשר לומר בצורה ברורה שהשחקנים הישראלים, גם הצעירים שבחבורה, מקבלים המון קרדיט בקבוצות שלהם ועל רקע חולשת שחקנים זרים רבים שהגיעו העונה לישראל, הישראלים הופכים למשמעותיים יותר ויותר. כעת, לאחר שחודשו משחקי הליגה, נמשיך במעקב אחרי הדור הבא בכדורגל הישראלי.

ליגת העל חזרה לפעילות בתחילת חודש דצמבר ובשל העומס הגדול שיש על כל הקבוצות, משתמשים המאמנים במרבית שחקני הסגל שלהם וכך יוצא שחלק מהצעירים שנדחקו קודם לכן אל מחוץ לרוטציה, החלו לקבל דקות משחק בחלק מהמשחקים. כזכור, בעקבות הצלחת הנבחרות הצעירות בקיץ האחרון, החלטנו בוואלה! ספורט לבדוק כיצד משתלבים חלק מהשחקנים הצעירים שלנו, בקבוצות הבוגרים של ליגת העל.

לצורך המעקב שלנו, בחרנו מספר שחקנים, שהצטיינו במונדיאליטו בארגנטינה וביורו הצעירות וכעת אמורים לתת את הטון גם בליגת העל, חלקם אפילו בנבחרת הבוגרת. בכל מחזור, עד סיום העונה, נעקוב אחרי ההשתלבות וההתקדמות שלהם ונסכם את ההופעות שלהם בקבוצות הבוגרים.

שלושה מכוכבי הנבחרות הצעירות, שכבר הפכו לשחקני סגל קבועים בנבחרת הבוגרת של ישראל, דניאל פרץ, אוסקר גלוך וסתיו למקין, כבר השתדרגו ועברו לשחק בחו"ל ולכן הוחלט שהם לא יהיו ברשימת המעקב שלנו.

סיכום מחזורים 11-13:

תומר צרפתי שוער מכבי נתניה. שלומי גבאי
תומר צרפתי שוער מכבי נתניה/שלומי גבאי

תומר צרפתי (שוער, מכבי נתניה)

  • דקות משחק במחזורים 11-13: 90+90+90
  • סך הכל דקות מתחילת העונה: 540
  • מעמד בקבוצה: שוער שני
  • מעורבות בשערים: 0
  • רשמים מהמחזורים האחרונים: תומר צרפתי למד בשבועיים האחרונים כמה הפכפך ונזיל יכול להיות הכדורגל. אחרי שלא שיחק בשמונה משחקים רצופים, הגיעה הפציעה של השוער רז כרמי וצרפתי הוקפץ להרכב, במשחק החוץ נגד הפועל חיפה, כאשר מאמן קבוצת הנוער דן רומן עמד באופן זמני על הקווים אחרי פיטוריו של רן קוז'וך. יממה לאחר מכן מונה גיא צרפתי למאמן, והשוער הצעיר המשיך לקבל את חולצת ההרכב הראשון גם בשני המשחקים הבאים, נגד מ.ס.אשדוד והפועל חדרה, כאשר בסך הכל הוא רושם שלוש הופעות מלאות בשער, בהן ספג שני שערים בלבד וכעת הוא חלק מהמומנטום החיובי בו נמצאים היהלומים. נראה שלפחות במשחקים הבאים הוא צפוי להמשיך ולפתוח בהרכב.
sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מכבי תל אביב רוי רביבו. דני מרון
שחקן מכבי תל אביב רוי רביבו/דני מרון

רוי רביבו (מגן שמאלי, מכבי תל אביב)

  • דקות משחק במחזורים 11-13: 90+90+90
  • סך הכל דקות מתחילת העונה: 795
  • מעמד בקבוצה: שחקן הרכב
  • מעורבות בשערים: שער - 1 בישול - 1
  • רשמים מהמחזורים האחרונים: סיבוב ראשון אדיר של רוי רביבו, שממשיך להיות אחד השחקנים המרכזיים בהרכב של רובי קין, כאשר בשבוע האחרון הוא השלים שלושה משחקים מלאים בהרכב, נגד מכבי פתח תקוה, בית"ר ירושלים והפועל חיפה. ראוי לציון במיוחד המשחק נגד בית"ר ירושלים, בו החליט קין להציב את רביבו בעמדת הקשר האחורי, לצד תיפקודו כמגן ימני בחלק מהמשחק. רביבו קצר שבחים רבים מהמאמן האירי, בסיום אותו משחק, כאשר קין מחמיא לו על יכולותיו הוורסטיליות והתאמתו לכל תפקיד שהוא מתבקש לשחק במגרש. מכבי תל אביב סוגרת סיבוב כמעט מושלם מבחינתה ואין ספק שרביבו שהפך לבאנקר בהרכב הצהובים, נכנס בקלות לנבחרת הסיבוב הראשון של הליגה.
שחקן מכבי תל אביב דור תורג'מן. דני מרון
שחקן מכבי תל אביב דור תורג'מן/דני מרון

דור תורג'מן (חלוץ, מכבי תל אביב)

  • דקות משחק במחזורים 11-13: 25+58+20
  • סך הכל דקות מתחילת העונה: 347
  • מעמד בקבוצה: שחקן רוטציה
  • מעורבות בשערים: 2
  • רשמים מהמחזורים האחרונים: תורג'מן מממשיך לקבל דקות מרובי קין בכל משחק של הצהובים, אך הוא עדיין לא תכליתי מספיק ולא תורם בשערים או בישולים. הוא נכנס כמחליף נגד מכבי פתח תקוה, פתח נגד בית"ר ונכנס כמחליף מול הפועל חיפה, אך קשה לזכור אי אלו מהלכים טובים שלו במשחקים אלו. זה נראה שאם תורג'מן עולה מהספסל, הוא לחוץ לספק את הסחורה בדקות המועטות שהוא מקבל, ואז הפעולות שלו בדרך כלל לא נכונות ואם הוא פותח בהרכב כמו מול בית"ר הוא כמעט ולא מורגש. אין ספק שביחס לציפיות שהיו ממנו בתחילת העונה, אפשר לומר שהוא די מאכזב וזה סיבוב ראשון בינוני מאוד של החלוץ עד כה בליגת העל. להגנתו צריך לומר שבגלל שזהבי באנקר בעמדת החלוץ ומילסון נעול באגף שמאל, תורג'מן מתופקד מרבית הדקות שלו באגף ימין, שם קשה לו לבוא לידי ביטוי. עם יציאתו של מילסון לאליפות אפריקה, התפנתה משבצת הקו השמאלי בהרכב הצהובים וייתכן שתורג'מן יקבל הזדמנויות גדולות יותר במשחקים הקרובים. אם זה אכן יקרה, הוא יהיה חייב לקחת את ההזדמנות בשתי רגליים ולספק מספרים גדולים יותר בהמשך הליגה.
ענאן חלאילי שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
ענאן חלאילי שחקן מכבי חיפה/ברני ארדוב

ענאן חלאילי (קשר, מכבי חיפה)

  • דקות משחק במחזורים 11-13: 67+72+45
  • סך הכל דקות מתחילת העונה: 837
  • מעמד בקבוצה: שחקן הרכב
  • מעורבות בשערים: שער-1 בישול - 1
  • רשמים מהמחזורים האחרונים: חלאילי, שמזמן כבר הפך לשחקן הרכב לכל דבר, ממשיך בפריחה שלו גם במחזורים האחרונים והוא שותף מלא לחזרתה של מכבי חיפה למקומה הטבעי בצמרת הטבלה. בשבוע האחרון הוא פתח בשני המשחקים נגד הפועל חדרה ובני ריינה ואף כבש נגד חדרה את שער הבכורה שלו בליגה. נגד הפועל תל אביב הוא נכנס כמחליף במחצית וגם הוא לא הצליח לעזור לירוקים לצאת עם נצחון מבלומפילד, לאחר תיקו 0:0 מאכזב. בסך הכל זה סיבוב ראשון מאוד מוצלח של חלאילי, שהפך כאמור לשחקן מרכזי וחשוב במערך של מסאי דגו, אבל גם אנחנו וגם דגו חושבים שהקשר הצעיר צריך להיות עם מספרים גבוהים יותר בשורת הגולים והבישולים שלו, בטח ביחס לדקות שהוא מקבל. מעניין יהיה לראות כיצד יושפעו דקות המשחק של חלאילי, אם בכלל, מצירופם של קני סייף וגדי קינדה. את המשחק אמש סיים חלאילי עם פציעה בברכו ובימים הקרובים יבינו בחיפה מה חומרת הפגיעה והאם הוא צפוי להיעדרות במשחקים הבאים של הקבוצה.
מחמוד ג'אבר, חמזה שיבלי, עילי פיינגולד, לורנצו שימיץ' שחקני מכבי חיפה בחימום. מאור אלקסלסי
מחמוד ג'אבר, חמזה שיבלי, עילי פיינגולד, לורנצו שימיץ' שחקני מכבי חיפה בחימום/מאור אלקסלסי

חמזה שיבלי (קשר, מכבי חיפה)

  • דקות משחק מחזורים 11-13: 23+0+0
  • סך הכל דקות מתחילת העונה: 95
  • מעמד בקבוצה: שחקן מחליף
  • מעורבות בשערים: 0
  • רשמים מהמחזורים האחרונים: אין שינוי במעמדו של שיבלי בקבוצה ונראה שדגו לא ממש סופר אותו למרות עומס המשחקים שיש לירוקים בתקופה הזאת. שיבלי קיבל 23 דקות מול חדרה כשהוא נכנס התוצאה היתה 1:5 והמשחק כבר היה גמור. נגד ריינה הוא נכלל בסגל ולא שותף ומול הפועל תל אביב הוא אפילו לא נכלל בסגל, למרות שענאן חלאילי ועילאי חג'ג' לא היו כשירים. כעת ולאחר החתמתם של קני סייף וגדי קינדה אין ספק ששיבלי יהיה חייב לצאת להשאלה בינואר. אין כמעט קבוצה בליגה שלא תרצה לקבל את הקשר המוכשר, אך הוא יצטרך ללכת רק למאמן שיאמין בו וייתן לו את דקות המשחק בהן הוא יוכל להשפיע ולבוא לידי ביטוי על כר הדשא. אם שיבלי יפספס גם את החלון הקרוב, העונה הזאת תרד כנראה לטמיון מבחינתו וחבל.
שחקני הפועל תל אביב חוסה רודריגס, אור ישראלוב. מאור אלקסלסי
שחקני הפועל תל אביב חוסה רודריגס, אור ישראלוב/מאור אלקסלסי

אור ישראלוב (בלם, הפועל תל אביב)

  • דקות משחק במחזורים 11-13: 0
  • סך הכל דקות מתחילת העונה: 394
  • מעמד בקבוצה: שחקן מחליף
  • מעורבות בשערים: 0
  • רשמים מהמחזורים האחרונים: ישראלוב לא נכלל בסגל בחמשת המחזורים האחרונים בשל קרע בשריר הירך האחורי. למעשה מאז ששיחק מחצית במחזור השמיני נגד חדרה, הוא לא חזר לסגל ולא שותף. בהפועל תל אביב מאמינים שישראלוב צפוי לחזור בקרוב לפעילות, אם כי במשחקים האחרונים נדמה שמשחק ההגנה של האדומים התייצב, כך שיהיה לא פשוט עבורו לחזור להרכב.
עידן טוקלומטי מכבי פתח תקוה לצד אורי דהן בית"ר ירושלים. דני מרון
עידן טוקלומטי מכבי פתח תקוה לצד אורי דהן בית"ר ירושלים/דני מרון

עידן טוקלומטי (קשר קדמי, מכבי פתח תקוה)

דקות משחק במחזורים 11-13: 90+90+74
סך הכל דקות מתחילת העונה: 1061
מעמד בקבוצה: שחקן הרכב
מעורבות בשערים: 3
רשמים מהמחזורים האחרונים: טוקלומטי לא מצליח לחזור לעצמו ונשאר תקוע על שלושה שערים, מאז המחזור החמישי. במשחק ההפסד נגד בית"ר ירושלים בטדי, סגר החלוץ הצעיר שמונה משחקים ברצף ללא הבקעת שער ואין ספק שהוא נמצא בירידה גדולה ביכולת שלו. נתון מעניין שצריך לציין, זה שטוקלומטי מדורג ראשון בטבלת דקות המשחק של שחקני השדה בקבוצה, כאשר רק לשוער רובי לבקוביץ', שמן הסתם שותף בכל המשחקים, יש יותר דקות ממנו. נכון שמכבי פתח תקוה כולה חזרה לא טוב מפגרת המלחמה והקבוצה בעיקר סופגת ומפסידה, אבל משהו צריך להשתנות ביכולת של טוקלומטי שהפך העונה לבאנקר בהרכב ואולי דווקא משחק אחד, על הספסל ואפילו מחוץ לסגל, יחזירו לו את הרעב והדרייב מחדש. אולי זה עומס המשחקים, אולי זה סוג של ירידה שמאפיינת שחקנים צעירים ואולי אלו הדיבורים על תג מחיר גבוה שהונח על כתפיו, אבל בשורה התחתונה משהו יצטרך להשתנות, כדי שמכבי פתח תקוה תעזור לטוקלומטי לחזור לעצמו והוא יעזור לקבוצה שלו, לצאת מהמשבר בו היא נמצאת במחזורים האחרונים.

שלו הרוש שחקן מ.ס. אשדוד לפני אריאל לוגסי שחקן מכבי פתח תקוה. לירון מולדובן
שלו הרוש שחקן מ.ס. אשדוד לפני אריאל לוגסי שחקן מכבי פתח תקוה/לירון מולדובן

אריאל לוגסי (קשר תוקף, מכבי פתח תקוה)

  • דקות משחק במחזורים 11-13: 50
  • סך הכל דקות מתחילת העונה: 106
  • מעמד בקבוצה: שחקן מחליף
  • מעורבות בשערים: 0
  • רשמים מהמחזורים האחרונים: אחרי שלא שותף כלל בהפסד למכבי תל אביב, נכנס לוגסי פעמיים כמחליף גם בנצחון בדרבי וגם בהפסד לבית"ר ירושלים, פעמיים בדקה ה-65 ונראה שהוא מקבל קצת יותר קרדיט מבני לם. על רקע חולשתו של טוקלומטי והפציעה של טל בן חיים, ייתכן שלוגסי המוכשר יקבל כעת יותר דקות משחק, במשחקים הקרובים, שכן משהו לא דופק במשחק של המלאבסים. בפתח תקוה כמובן לא מתכוונים לוותר על הקשר המוכשר, תוצרת מחלקת הנוער של המועדון וכעת יהיה עליו להוכיח שהוא ראוי לקבל יותר דקות על המגרש.
  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully