וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים תעמוד לדין בעקבות ציוץ של הבעלים מתן אדלסון

עודכן לאחרונה: 1.1.2024 / 11:45

תובע איגוד הכדורסל החליט להעמיד לדין את האדומים על הציוץ של הבעלים נגד השופטים אחרי ההפסד להפועל תל אביב: "פרנקו גייס שלושה אנשים משפיעים מאוד לטובתו, בושה של שיפוט" ודורש קנס כספי כבד

תקציר: הפועל תל אביב - המבורג 101:118/ספורט1

התובע המשמעתי של איגוד הכדורסל, עו"ד איתמר ליפנר, החליט להעמיד לדין את בעלי הפועל ירושלים בעקבות הציוץ שלו נגד שופטי המשחק בין קבוצתו להפועל תל אביב בתחילת השבוע שעבר. ההחלטה להעמיד לדין הגיעה בעקבות תלונה של מזכ"לית איגוד השופטים החדשה, יעל ביטון.

מתן אדלסון, בעלי הפועל ירושלים עם גל מקל. דני מרון
ביזוי שופטי המשחק. אדלסון/דני מרון

בסיום ההתמודדות, בה הפסידה ירושלים 109:100, צייץ אדלסון: "דני פרנקו ניסה לדחות את המשחק הערב בגלל שהוא פחד שבעקבות העובדה שארבעה משחקניו הטובים ביותר פצועים, הם יפסידו. למזלו, הוא גייס שלושה אנשים משפיעים מאוד על המגרש לטובתו. בושה גדולה של שיפוט הערב. עבירה טכנית אחרי קליעת שלשה והרמת ידיים בחגיגה? נו באמת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

ליפנר כתב בהחלטתו כי: "על אף שביקורת על שופטי המשחק כמו גם על איכות השופטים חוסה תחת חופש הביטוי, רמיזה בוטה כאילו השופטים שפטו את המשחק באופן מוטה על מנת להעניק את הניצחון להפועל תל אביב אינה חוסה תחת חופש הביטוי, ובוודאי עולה כדי ביזוי שופטי המשחק. מאחר שמר אדלסטון אינו רשום באיגוד הכדורסל כבא כוח או נציג רשמי של הפועל ירושלים, הקבוצה נושאת באחריות שילוחית למעשיו מכוח סעיף 15 (א) לתקנון המשמעת".

ליפנר ביקש מבית הדין לגזור על הפועל ירושלים קנס כספי כבד בפועל, והותיר בידי בית הדין את גובה הקנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully