וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירתו של מייקל: ארבע נבחרות בעקבות אוליסה הלוהט

אלג'יריה וניגריה כבר פנו לשחקן קריסטל פאלאס, את צרפת הוא ייצג ביורו U21 ובאנגליה קוראים לסאות'גייט לזמנו לפני שיהיה מאוחר

תקציר: צ'לסי - קריסטל פאלאס 1:2/ספורט1

עם 5 שערים ב-9 משחקי פרמיירליג וכשהוא בכושר מצוין, מייקל אוליסה ממשיך להיות מוזכר כמועמד לקבוצות גדולות באנגליה ועכשיו בעיקר לליברפול. על פי הדיווחים בממלכה, מוליכת הפרמיירליג רוצה לצרף שחקן שיוכל להחליף את מוחמד סלאח במהלך אליפות אפריקה (ואולי גם בקיץ אם המצרי יימכר לערב הסעודית), לא מבוגר מדי - שבתוך שנה-שנתיים גם יהפוך לשחקן מוביל. שחקן הכנף של קריסטל פאלאס הוא אחד המועמדים המובילים.

גם צ'לסי, מנצ'סטר סיטי ופריז סן ז'רמן הוזכרו בהקשר של אוליסה בקיץ, אבל יכול מאוד להיות שהתחרות המעניינת על שירותיו תגיע ממקום אחר לגמרי: הנבחרות.

אוליסה בן ה-22 נולד בלונדון לאבא ניגרי ואמא צרפתית-אלג'יראית. המשמעות היא שהוא רשאי לייצג ארבע נבחרות: ניגריה, אלג'יריה, צרפת ואנגליה. השתיים הראשונות כבר פנו והוא אפילו היה בסטנד ביי לשני משחקים של ניגריה לפני שלוש שנים, אבל בינתיים אין לו הופעות באף נבחרת בוגרת.

בקיץ האחרון אוליסה ייצג את נבחרת צרפת באליפות אירופה עד גיל 21 וגם כבש את שער הניצחון על נורבגיה (0:1). באוקטובר דיווחו בצרפת שהוא שוקל בחיוב לייצג את נבחרת אלג'יריה, אבל בשבועות האחרונים גם באנגליה יש קולות הולכים וגוברים שקוראים לגארת' סאות'גייט לזמן אותו. בינתיים הוא דחה את האפשרות לשחק באליפות אפריקה, עם ניגריה או אלג'יריה - ונראה שהוא עדיין מתלבט.

שחקן קריסטל פאלאס, מייקל אוליסה. Chloe Knott - Danehouse, GettyImages
נולד בלונדון לאבא ניגרי ואמא צרפתית-אלג'יראית. אוליסה במדי פאלאס/GettyImages, Chloe Knott - Danehouse

"איזו נבחרת מייקל ייצג? זה עניין פרטי שלו", אמר רוי הודג'סון בסוף השבוע, אחרי שאוליסה כבש צמד ב-1:3 על ברנטפורד, "לדעתי מצפה לו קריירת נבחרות מזהירה. אם הוא יבקש את עצתי, אשמח לתת אותה, אבל אני חושב שזה בינו לבין הוריו".

אוליסה שיחק במחלקת הנוער של צ'לסי 7 שנים, עבר גם בזו של מנצ'סטר סיטי ולבסוף התחיל את קריירת הבוגרים ברדינג. פאלאס קנתה אותו תמורת 8.4 מיליון ליש"ט בקיץ 2021. הוא היה פצוע ב-11 המחזורים הראשונים של העונה, אבל מאז שחזר באמצע נובמבר, הוא מגלה יכולת גבוהה מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully