וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכב האופניים דרס את אשתו למוות, הפרטים החדשים מעלים חשדות כבדים

עודכן לאחרונה: 1.1.2024 / 11:33

המדליסט האולימפי רוהאן דניס נעצר אחרי שנהג ברכב שדרס את אשתו, הרוכבת מליסה דניס. באוסטרליה טוענים: היא אחזה בידית הרכב ונגררה. חברתה חושפת: היא הקדישה את חייה לטיפול בבעיות שלו

מחוץ לקווים, 31.12/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: זיו שטיינר

הלם וזעזוע בקהילת האופניים: הרוכבת האוסטרלית והמדליסטית האולימפית מליסה דניס נהרגה לאחר שנפגעה ממכונית בצפון אדלייד, לא רחוק מביתה. מי שנהג ברכב הוא לא אחר מבעלה של דניס, רוכב האופניים האולימפי האוסטרלי רוהאן דניס, שהואשם על ידי המשטרה בגרימת מותה.

פרמדיקים פינו את מליסה דניס לבית החולים באדלייד כשהיא סובלת מפציעות חמורות לאחר שנפגעה מהרכב, והאמא לשניים בת ה-32 מתה מפצעיה. משטרת דרום אוסטרליה אישרה כי בן זוגה נעצר והואשם בגרימת מוות בנהיגה מסוכנת, רשלנית ומסכנת חיים. הוא שוחרר בערבות.

רוהן דניס, רוכב אופניים אוסטרלי, טור דה פראנס 2015. רויטרס
פרש מהטור ב"נסיבות מסתוריות". דניס/רויטרס
ג'ירו ד'איטליה בישראל, היום השני, רוהאן דניס  עם בר רפאלי. קובי אליהו
דניס עם בר רפאלי בג'ירו בישראל/קובי אליהו

בני הזוג נישאו ליד פרת' בשנת 2018 ויש להם בן ובת. מליסה דניס זכתה בשלל תאריםבקריירה, גם במירוצי כביש וגם בוולודרום. היא הייתה אלופת העולם במרדף הקבוצתי, השתתפה פעמיים במשחקים האולימפיים, פרשה בסוף 2017 ובשנה שלאחר מכן התחתנה עמה בן זוגה. רוהאן דניס הוא רוכב מוכר מאוד בעולםהאופניים, היה פעמיים אלוף העולם ברכיבה נגד השעון, וזכה במדליית הארד במשחקים האולימפיים בטוקיו 2020. הוא ניצח בקטעים בכל שלושת הגרנד טורים.

בתקשורת המקומית באדלייד סיפקו פרטים נוספים הבוקר, בהם נטען כי כי המשטרה קבעה שההרוגה הייתה על מכסה המנוע של המכונית ולאחר מכן תפסה בידית הדלת, תוך כדי נסיעה. טביעות אצבע כבר נמצאו על מכסה המנוע לכאורה. דניס לא עצר והמשיך לנהוג ברכב, מה שגרם למליסה להיגרר, עד שנפלה על הקרקעה ונחבטה. על פי ההערכות, האירוע תועד (בחלקו) במצלמות אבטחה של תושבים מקומיים. השכונה שבה התרחש האירוע נחשבת לאמידה מאוד. שני בני נוער המתגוררים בסמוך, טוענים כי טיפלו מיד באישה.

רוכבי האופניים ובני הזוג רואהן דניס, מליסה הוסקינס דניס. אינסטגרם, צילום מסך
רוכבי האופניים ובני הזוג רואהן דניס, מליסה הוסקינס דניס/צילום מסך, אינסטגרם
רוכבת האופניים מליסה הוסקינס. Quinn Rooney, GettyImages
הטיפול במקום לא הועיל, והיא מתה בבית החולים. הוסקינס/GettyImages, Quinn Rooney

בעבר חשף דניס שהוא סבל מבעיות נפשיות, כולל במהלך הטור דה פראנס, ואף הודה שהן כמעט הובילו לגירושים. כמו כן, סיפר שסבל מהפרעות אכילה במהלך הקריירה. ב-2019 פרש במפתיע מהטור דה פראנס, בהחלטה "אפופת מסתורין". הוא ידוע בסבב כ"רוכב חם מזג,שנהג לריב עם יריביו וראשי הקבוצות", על פיהתקשורת ההולנדית. רושל גילמור, חברתה הקרובה והמנהלת של הוסקינס לשעבר, סיפרה: "מהרגע שהיא התחילה לצאת עם רוהן, היא הייתה מחויבת ב-100 אחוז לכל הבעיות ולכל הקשיים שהוא עבר בקריירה".

על פי האתר האוסטרלי "7NEWS", אחת הגרסאות שעולות היא שהיה ויכוח בין השניים, והיא ניסתה לעצור את הרכב, למנוע ממנו לנסוע, ונתלתה על מכסה המנוע לפני שספגה את המכה ונהרגה. עוד נטען באוסטרליה שעל פי טענתו, הוא היה אמור להיות רכב גיבוי שנוסע מאחוריה, אבל היא עשתה טעות שבגינה דרס אותה.

  • עוד באותו נושא:
  • אופניים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully