וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 1.1: בראלדו חתם בפ.ס.ז', ואן דה בייק בפרנקפורט

עודכן לאחרונה: 1.1.2024 / 17:32

הבלם הצעיר של בלם סאו פאולו עבר לצרפת תמורת 20 מיליון יורו, ההולנדי הושאל ממנצ'סטר יונייטד לאיינטרכט עם אופציית רכישה. וגם: הרכש של אינטר, הטרייד שברצלונה מתכננת על קאנסלו, סאנה יחליף את סלאח בליברפול?

מחוץ לקווים, 31.12/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: זיו שטיינר

חלון ההעברות של חודש ינואר נפתח היום (שני) באופן רשמי באירופה.

העברות

* פריז סן ז'רמן הכריזה על רכישת לוקאס בראלדו, בלם סאו פאולו בן ה-20 שהגיע תמורת 20 מיליון יורו. הוא חתם לחמש שנים.

* דוני ואן דה בייק השלים את מעברו ממנצ'סטר יונייטד בהשאלה לאיינטרכט פרנקפורט. הגרמנים יוכלו לרכוש אותו בתום העונה עבור כ-11 מיליון יורו. כזכור, ההולנדי בן ה-26 הגיע לשדים האדומים אחרי שהיה מועמד לכדור הזהב, אך בפועל מאז 2020 רשם רק 62 הופעות במדי השדים האדומים.

קאסמירו, קשר מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
הזמן שלו במנצ'סטר יונייטד נגמר. קאסמירו/GettyImages

שמועות

* ב"סקיי ספורטס" טוענים שהקריירה של קאסמירו במנצ'סטר יונייטד "הסתיימה" וכי "הוא לא ישחק יותר במדי השדים האדומים". שחקן נוסף שלא ימשיך מעבר לחוזה שלו שמסתיים בקיץ הוא רפאל וראן, כשלפי הדיווחים ההנהלה ביונייטד החליטה לא לממש את האופציה ולהאריך את חוזהו.

* ב"מארקה" מדווחים שקיילור נבאס הציע את עצמו בחזרה לריאל מדריד, בעקבות ריבוי הפציעות בין הקורות של הבלאנקוס, אך הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי דחתה את ההצעה.

* על פי ה"מירור" האנגלי, ליברפול מעוניינת להחתים את לירוי סאנה כבר בחודש הקרוב עם עזיבתו של מוחמד סלאח לאליפות אפריקה וכתחליף עתידי לכוכב המצרי שצפוי לעזוב לערב הסעודית בקיץ.

* אינטר תשלם 7 מיליון יורו עבור טייז'ון ביוקנן, שחקן הכנף הקנדי של קלאב ברוז'. העסקה צפויה להיחתם עוד השבוע לפי פבריציו רומאנו.

* ב"אס" הספרדי טוענים שיוזואה קימיש בדרך החוצה מבאיירן מינכן. ברצלונה, מנצ'סטר יונייטד וליברפול עוקבות מקרוב אחרי הקשר-מגן הגרמני ומעוניינות להחתימו.

* באיטליה מדווחים שאינטר תנסה לסכם מול נציגיו של פיוטר זלינסקי כבר בחודש ינואר על מנת שהקשר הפולני יצטרף אליה בקיץ בחינם. הנראזורי יציעו לו חוזה ל-3 שנים עם אופציה לשנה נוספת.

* מוחמד אלנני צפוי לעזוב את ארסנל בחלון ההעברות שנפתח היום, כך לפי פבריציו רומאנו. טרבזונספור, בשיקטאש, גלאטסראיי וקבוצות מערב הסעודית מעוניינות בשירותיו.

* בספרד מעלים אפשרות שברצלונה תציע למנצ'סטר סיטי את אלחנדרו באלדה על מנת להחתים בחינם את ז'ואאו קאנסלו בהעברה רשמית במסגרת טרייד בין הקבוצות.

שוער נבחרת קוסטה ריקה, קיילור נבאס. רויטרס
לא ישוב לריאל מדריד. נבאס/רויטרס

* באנגליה תוהים מה היעד הבא של פאביו קרבאליו ששב מר.ב. לייפציג לליברפול אחרי חצי שנה בלבד של השאלה. הפורטוגלי הצעיר צפוי להצטרף לסאות'המפטון מהצ'מפיונשיפ באמבק חזרה לפרמיירליג, כשגם לסטר בתמונה.

* ב"סאן" הבריטי מדווחים שליון צפויה להגיש הצעה לווסטהאם על סעיד בנרחמה. הקשר האלג'יראי מוערך ב-23 מיליון יורו.

* קבוצה נוספת שהצטרפה למירוץ לצירוף קלווין פיליפס ממנצ'סטר סיטי היא פריז סן ז'רמן, כך לפי "Tele".

* לפי "רדיו מונטה קרלו", צ'לסי נכנסה לתמונה בניסיון לבצע מחטף ובכך למנוע את מעברו של הבלם ז'אן קלייר טודיבו מניס לטוטנהאם.

* האם חכים זייש בדרך חזרה לצ'לסי? גלאטסראיי שוקלת לבטל את עסקת ההשאלה בשל הקשיים של הקשר להשתלב. בליגה הטורקית כבש שני שערים ובישל עוד אחד, בליגת האלופות כיכב נגד מנצ'סטר יונייטד, אבל מעבר לאותו משחק כמעט שלא תרם. מספרים מאכזבים עבור מי שהגיע על תקן כוכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully