וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: הפועל ירושלים תיחלץ מהמקום האחרון בטבלה?

עודכן לאחרונה: 31.12.2023 / 20:15

אחרי שלושה הפסדים בארבעה משחקים, וללא ליוואי רנדולף שלא בארץ, תארח הקבוצה מהבירה את הפועל באר שבע (21:05) שתציג את פמברטון ואיוריו. בני הרצליה תארח את עירוני נס ציונה (20:00)

מחוץ לקווים, 31.12/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: זיו שטיינר

משחקי ליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (שני). נועלת הטבלה הפועל ירושלים תרצה לעלות מהמקום האחרון כשתארח בביתה את הפועל באר שבע שבהפסד תרד מתחתיה לטבלה. שתי קבוצות ששואפות להגיע לצמרת ייפגשו באולם היובל - בני הרצליה תארח את עירוני נס ציונה.

שחקן הפועל ירושלים יובל זוסמן. קובי אליהו
זה הזמן להתעורר. זוסמן/קובי אליהו

הפועל ירושלים - הפועל באר שבע (21:05)

בהפועל ירושלים לא חלמו על האפשרות שימצאו את עצמם במקום האחרון בטבלת ליגת העל בתחילת 2024, אבל שני ההפסדים בסגל החלש וההפסד להפועל תל אביב בשבוע שעבר שלחו את החבורה מהבירה אל ירכתי הטבלה אחרי ארבעה משחקים. בירושלים עשויים לבצע שינוי על הקווים בעקבות אי הגעתו של אלכסנדר דז'יקיץ' ובינתיים למשחק נגד באר שבע הם מופיעים עם ארבעה זרים בלבד, לאחר שליוואי רנדולף קיבל אישור להישאר בביתו למספר ימים נוספים, מוריס אנדור לא חזר מבלגרד וקאדין קרינגטון עדיין לא נרשם כזר. ירושלים תארח במשחק את קבוצת הנוער של הפועל אשכול ואת אופיר אנגל שחזר מהשבי בעזה.

שני ניצחונות בלבד משבעה משחקים הובילו את החבורה של יואב שמיר קרוב מאוד למקום האחרון, ובשבוע שעבר פספסה באר שבע הזדמנות לנצח את מכבי תל אביב החסרה שהציגה משחק חלש מאוד והפסידה בבית. באר שבע תציג במשחק בירושלים את הזר החדשה אלייז'ה פמברטון וכן את המתאזרח סם איוריו שהתאמן עם הקבוצה לאורך כל הפגרה, עזב בשל המלחמה, וחזר בסוף השבוע לישראל. בקבוצה יודעים כי הם אנדרדוג מובהק לקראת המשחק בירושלים, אך שואפים להראות קו התקדמות מהשבוע

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
רוברט קרטר, בני הרצליה. ברני ארדוב
משחק מפתח. קרטר/ברני ארדוב

בני הרצליה - עירוני נס ציונה (20:00)

החבורה של דן שמיר שינתה את פניה פעמיים כבר, בפעם הראשונה בין תחילת המלחמה לחזרת הליגה ובפעם השנייה חודש בתוך העונה עם הגעתם של מרכוס קאר וטיילר סטון, שמאז השינוי בסגל מצליחה הרצליה להתייצב ולרשום שני ניצחונות. בקבוצה מהשרון יודעים שכדי לעמוד במטרה שהציבו לעצמם, להיות בין שש הראשונות של הליגה, הם יצטרכו לדעת לנצח גם את המתחרות שלה ולא רק את קבוצות התחתית, ולכן ההתמודדות עם נס ציונה נחשבת למפתח עבורה.

נס ציונה נחה כמעט שבועיים מאז ניצחה את עירוני רמת גן, והכתומים נחושים להמשיך את פתיחת העונה הדי טובה שלהם ולהיצמד לחלק העליון. למרות העובדה שאיבדו את דאסטי הנאס שהיה אמור להיות הכוכב הישראלי שלהם, מצליחה נס ציונה לקבל לא מעט מהחבורה הישראלית שלה, בעיקר מאיתי שגב עם 11.2 נקודות ו-7.7 ריבאונדים ומצוף בן משה שקולע 9.3 נקודות למשחק. למרות שהם מחזיקים במאזן חיובי ב-22 מפגשים נגד הרצליה, ניצחון החוץ האחרון של הכתומים על הקבוצה מהשרון הגיע במרץ 2019.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully