וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידו שחר יחתום על חוזה חדש במכבי תל אביב

31.12.2023 / 19:52

ההנהלה מעריכה, קין מרוצה והקשר בן ה-22 אמור לחתום עוד השבוע על חוזה ארוך טווח לאחר שחלה התקדמות גדולה בין הצדדים

מחוץ לקווים, 31.12/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: זיו שטיינר

עידו שחר לא פתח הערב (ראשון) בהרכב מכבי תל אביב מול הפועל חיפה, אבל הוא מתקרב לחתום על חוזה חדש במועדון. למכבי תל אביב היה מאוד חשוב להשאיר את הקשר אצלה והעובדה שבסוף העונה הוא מסיים חוזה, הדירה שינה מעיניהם של ראשי המועדון שמחזיקים ממנו מאוד. גם הדעה החיובית של רובי קין על הקשר הנמרץ, שלא מקבל ממנו יותר מדי דקות, דחפה את ראשי המועדון להכיר בכך שהמשימה להשארת השחקן במכבי תל אביב היא בעדיפות עליונה.

בימים האחרונים חלה התקדמות גדולה בין הצדדים לחתימה על חוזה ארוך טווח וזו עוד אחת מהסיבות שבעטיין לא נחפזו במכבי תל אביב להגיש הצעה על גדי קינדה. עידו שחר, דן ביטון, גבי קניקובסקי וקיקו בונדוסו הם שחקנים דומים לקינדה ואם כולם במכבי תל אביב, אין דחיפות לקשר שחוזר מארה"ב למכבי חיפה.

בקרית שלום מעריכים כי עוד השבוע יחתום שחר על חוזה חדש ויהיה חלק ממכבי תל אביב בשנים הקרובות. כזכור במשחק האחרון מול בית"ר ירושלים הוא פתח בהרכב והערב בחיפה ממתין על הספסל.

שחקן מכבי תל אביב עידו שחר. דני מרון
משימת השארתו בעדיפות עליונה. עידו שחר/דני מרון

שחר בן ה-22 גדל במכבי תל אביב ויצא להשאלות בבית"ר תל אביב בת ים, הפועל חיפה, מכבי פתח תקוה ובעונה הקודמת באפולון לימסול הקפריסאית (שני שערים ב-25 משחקי ליגה). את שערו היחיד במדים הצהובים כבש לרשת הפועל ירושלים בינואר 2022.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully