וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלקה: "חבל שהיינו צריכים את המקרה המזעזע הזה בשביל לשנות DNA בעם"

קפטן הפועל חדרה התארח ב"מחוץ לקווים", רגע לפני שהוא שב למילואים, וסיפר: "כל העם התגייס". וגם: מה דעתו על זימון אפשרי לנבחרת?

מנשה זלקה מתארח ב"מחוץ לקווים"/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: זיו שטיינר

רגע לפני שהוא חוזר למילואים, התארח היום (ראשון) קפטן הפועל חדרה מנשה זלקה, איש השנה של "מחוץ לקווים", בתכנית של לירון שרון.

"זה קצת מוזר. אתמול הייתי במשחק של הקבוצה שלי והרגשות הם מעורבים - הרגשתי שאני צריך לעזוב את הכדורגל, שהוא האהבה של כל כך הרבה אנשים, מיליונים אנשים, בגלל המלחמה", סיפר זלקה, שהתגייס למילואים מיד עם פרוץ המלחמה. "זה כואב, זה צורב, אבל בל נשכח את החברים וכל האנשים שהתגייסו, את כל כוחות הביטחון. יש טעם חמוץ מאוד בסיכום השנה הזה, הלב כואב, הלב עם משפחות ההרוגים והחטופים. שכולם יחזרו בשלום הביתה".

זלקה הוסיף וסיפר: "השביעי לאוקטובר שינה לא רק אותי, אלא כל כך הרבה אנשים. כשהיה את הדיון האם אנשים יתגייסו או לא, לי היה ברור שאני ורבים מחברי נתגייס. ראיתי את העם הזה מתגייס, את כל חיילי המילואים, אצלי ביחידה למעלה מ-120 אחוזי גיוס. אלפי אנשים עזבו הכל, שמאל וימין, דתיים, חילונים, קיבוצניקים, תל אביבים, כולם התגייסו כדי להגן על המדינה. את לא מבינה באיזה רמות עם ישראל דואג לנו. חבל שהיינו צריכים את המקרה המזעזע הזה בשביל לשנות DNA בעם שלנו".

מנשה זלקה הפועל חדרה. שלומי גבאי
"לא מבינים באיזה רמות עם ישראל דואג לנו". זלקה במשחק של חדרה אמש/שלומי גבאי

לא מעט אנשים היו רוצים את קפטן הפועל חדרה מקבל זימון לנבחרת ישראל. זלקה נשאל על כך ואמר: "זה מחמיא, זה ברור, אבל אני לא עוסק בדברים כאלה. במקום שאני נמצא בו עכשיו, בגבול הצפון, אסור להעסיק את עצמך בדברים שיכולים להסית את הריכוז מהדבר האמיתי שהוא להתרכז במלחמה הזאת, עם כל הכבוד לנבחרת ישראל. זה לא הזמן. יהיה זמן לעסוק בזה ובכדורגל ובמנשה זלקה".

  • עוד באותו נושא:
  • מנשה זלקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully