וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי עזיבת שאהין: מאמן חדש לשגיב יחזקאל ורמזי ספורי באנטליאספור

שאהין חזר לדורטמונד כדי להיות עוזר מאמן, ואת מקומו תפס כוכב עבר טורקי אחר: סרג'ן יאלצ'ין שזכה עם בשיקטאש באליפות ב-2021

תיקתקנו, 31.12/ספורט1

אחרי הפרידה מנורי שאהין, הצמד הישראלי שגיב יחזקאל ורמזי ספורי יקבלו אגדה אחרת של נבחרת טורקיה כמאמן אנטליאספור: סרג'ן יאלצ'ין. שאהין בן ה-35 הצליח במועדון, אבל בחר לעזוב לטובת תפקיד העוזר בבורוסיה דורטמונד הגרמנית, בה גדל וכיכב כשחקן. הבחירה המפתיעה הייתה ביאלצ'ין, שהגיע לסיכום על חוזה עד לתום העונה ויעביר את אימון הבכורה ביום שלישי.

יאלצ'ין בן ה-51 היה חלק מדור הזהב הטורקי, אם כי החמיץ את מונדיאל 2002 בגלל פציעה. הוא כבש במדי הנבחרת חמישה שערים ב-41 הופעות והיה מזוהה בעיקר עם בשיקטאש, אצלה החל את הקריירה ולבש את מדיה במשך 11 שנים (שתי קדנציות שונות). הוא שיחק גם בפנרבחצ'ה וגלאטסראיי, ומעולם לא יצא לשחק מחוץ לטורקיה.

כמאמן עבד בקבוצות שונות, עד שזכה לסגור מעגל בבשיקטאש ב-2020/21. הוא הוביל אותה לדאבל והפך לראשון בתולדות המועדון שזוכה באליפות גם כשחקן (שלוש פעמים) וגם כמאמן.

אנטליאספור נמצאת כרגע במקום השמיני בליגה הטורקית ובמאזנה 24 נקודות אחרי 17 מחזורים. ביום שישי היא תארח את אלניאספור עם חזרת הליגה מפגרת החגים. יחזקאל הוא סגן מלך שערי הקבוצה עד כה עם חמישה כיבושים ושני בישולים, גם ספורי בישל פעמיים מאז הגיע מהפועל באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully