וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפציעה המדאיגה: אלון יוגב סיים שמיני בתחרות בינלאומית בסלובניה

עודכן לאחרונה: 31.12.2023 / 16:39

רוכב האופניים בן ה-24 התרסק בשבוע שעבר בתחרות בפורטוגל וחשש משבר בעצם הבריח, אך התברר כי מדובר בקרע, הוא חזר להתחרות ורשם הופעה מוצלחת בהכנה האחרונה לאליפות אירופה

תיקתקנו, 31.12/ספורט1

רוכב האופניים אלון יוגב סיים אתמול (שבת) במקום השמיני מבין 40 רוכבים, בתחרות הבינלאומית הראשונה באופני מסלול לשנת 2024 שהתקיימה בסלובניה. היה זה מבחן היכולת האחרון של יוגב בן ה-24 לפני אליפות אירופה שתתקיים בין ה-10 ל-14 בינואר בהולנד.

יוגב הגיע לתחרות אחרי שהתרסק לפני שבוע בתחרות בפורטוגל ונפצע קשה בעצם הבריח, כשהיה חשש גדול לשבר. רק לאחר מספר ימים התברר שמדובר בקרע. תודות לטיפולו המסור של פיזיותרפיסט נבחרת ישראל, דוד רזניק, הצליח יוגב לחזור לפעילות.

במוקדמות למרחק של 15 קילומטרים (60 סיבובים של 250 מטרים) סיים יוגב במקום השישי ובגמר למרחק של 25 קילומטרים (100 סיבובים של 250 מטרים) סיים במקום השמיני.

רוכב האופניים אלון יוגב. באדיבות המצולמים
התאוששות מהירה. אלון יוגב/באדיבות המצולמים

עם סיום התחרות אמר יוגב: "עבר עליי שבוע קשה מאד. ההתרסקות שלי בתחרות בפורטוגל יצרה בי חששות כבדים שלא אוכל להתחרות באליפות אירופה - תחרות שיא מבחינתי, מה עוד שזו תחרות קריטריון לאליפות העולם שתהיה השנה בדנמרק. הייתי בטוח שאהיה מנוטרל מפעילות לתקופה ארוכה והייתי מאוד מתוסכל מזה, בעיקר מאחר שעד לפציעה הייתי בכושר מצוין. כשהובהר לי שאין לי שבר בעצם הבריח, הייתי נחוש לחזור לרכוב ובזכות הטיפול של דוד רזניק חזרתי לפעילות. נותרו עוד 10 ימים עד לאליפות אירופה וכולי תקווה שאגיע במצב טוב לתחרות, למרות המצב הקשה והמיוחד אליו נקלעתי".

  • עוד באותו נושא:
  • אופניים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully