וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השראה: חיילות קרביות פגשו את האלופות הישראליות בדרך למשחקים האולימפיים

עודכן לאחרונה: 31.12.2023 / 13:17

לוחמות מגדוד 402 בחטיבת התותחנים פגשו ביוזמת הוועד האולימפי את ענבר לניר, רז הרשקו ותמנע נלסון לוי כדי לטפח שיח על נשים נחושות. לינוי אשרם העבירה את סוף השבוע בפעילות עם מפונים

בזמן שהמלחמה בעזה מתחוללת במלוא עוזה, הספורט הישראלי נמשך על רקע האירועים הקשים בגבולות, עם מפגשים בלתי פוסקים בין העולמות.

ענבר לניר במפגש שארגן הוועד האולימפי: הספורטאיות האולימפיות של ישראל פגשו את הלוחמות הקרביות מצה"ל. דובר צה"ל, אתר רשמי
הפייטריות שמביאות גאווה. לניר פוגשת את לוחמות צה"ל/אתר רשמי, דובר צה"ל

11:30: מפקדות וחיילות קרביות מגדוד 402 בחטיבת התותחנים פגשו את האלופות הישראליות בדרך למשחקים האולימפיים בפריז בקיץ הקרוב. במפגש מעורר השראה בשטח כינוס בדרום הארץ, ביוזמת הוועד האולימפי בישראל והיוהל"ם, חיילות קרביות מגדוד התותחנים פגשו את הספורטאיות האולימפיות, ענבר לניר אלופת העולם בג'ודו, רז הרשקו זוכת מדליית הארד בעולם ותמנע נלסון לוי סגנית אלופת אירופה(הפתוחה), יחד עם תת אלוף במיל' אלה שדו יועצת הרמטכ"ל לענייני מגדר, בהשתתפות של יעל ארד יו"ר הוועד האולימפי בישראל, גילי לוסטיג מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל וסוזי יוגב יו"ר הוועד למגדר בוועד האולימפי בישראל.

המפגש נערך כדי לטפח שיח פתוח על נשים נחושות שוות בין שווים שמביאות גאווה על מדים. שיתוף פעולה זה משקף את האחדות והמחויבות לקידום החוזק והחוסן של נשים בהקשרים מגוונים, בין אם זה בשדה הקרב, החיים האזרחיים או זה בזירת הספורט העולמית.

הספורטאיות האולימפיות של ישראל פגשו את הלוחמות הקרביות מצה"ל במפגש שארגן הוועד האולימפי. דובר צה"ל, אתר רשמי
הספורטאיות האולימפיות של ישראל פגשו את הלוחמות הקרביות מצה"ל במפגש שארגן הוועד האולימפי/אתר רשמי, דובר צה"ל
לינוי אשרם הגיעה לשמח משפחות מפונות במסגרת פעילות אלופות ואלופים בדרכים של "תלמה". רפי דלויה, אתר רשמי
לינוי אשרם הגיעה לשמח משפחות מפונות במסגרת פעילות אלופות ואלופים בדרכים של "תלמה"/אתר רשמי, רפי דלויה

10:40: לינוי אשרם הגיעה בסוף השבוע לשמח משפחות מפונות במסגרת פעילות אלופות ואלופים בדרכים. הביקור נעשה במסגרת מותג דגני הבוקר "קורנפלקס של אלופים" של "תלמה" שיצא בפעילות ספורטיבית למען מפוני הדרום והצפון בשיתוף החברה למתנ"סים. לפעילות שהתקיימה למפונים במלון נוה אילן בירושלים הצטרפה שגרירת המותג והאלופה האולימפית לינוי אשרם

באמצעות רכב ספורט מיוחד של תלמה שמאוייש בצוות מקצועי ומאובזר בציוד ספורט חדש ומגוון, המגיע אל מרכזי המפונים ומקיים עמם פעילות ספורטיבית חווייתית, שמהווה הפוגה בזמן שגרת החירום ומעודדת אורח חיים פעיל. הפעילות הותאמה ונבנתה כך שתתאים לכל משפחה, כמו גם לא.נשים וילדים.ות עם מוגבלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully