וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התגובה של חרזי לקאנטונה: החולצה שלו תימכר, ההכנסות לצה"ל

עודכן לאחרונה: 31.12.2023 / 12:09

אחרי האמירות האנטי-ישראליות של קאנטונה: רונן חרזי יעמיד למכירה פומבית את החולצה שקיבל מהצרפתי, 30 שנה אחרי המשחק המיתולוגי, הכסף יילך לצבא ההגנה לישראל

הגולים הגדולים של קאנטונה במנצ'סטר יונייטד/ספורט1

לכדורגלן העבר של נבחרת ישראל רונן חרזי יש תגובה ציונית מוחצת לדעות האנטי-ישראליות של אריק קאנטונה: חרזי העמיד למכירה פומבית את החולצה שקיבל מקאנטונה במשחק המפורסם בפארק דה פראנס ב-1993, וכל ההכנסות יועברו לטובת צבא ההגנה לישראל.

כידוע, קאנטונה מביע בחודשים האחרונים דעות קיצוניות נגד ישראל והמלחמה בעזה, וכתגובה החליט חרזי להעמיד למכירה את החולצה שקיבל מקאנטונה לפני 30 שנה, בסיומו של אחד המשחקים הכי בלתי נשכחים של נבחרת ישראל, 2:3 על צרפת בפריז.

רונן חרזי מעמיד למכירה את החולצה שקיבל ב-1993 משחקן נבחרת צרפת אריק קאנטונה. פנטגון פומביות, אתר רשמי
רונן חרזי מעמיד למכירה את החולצה שקיבל ב-1993 משחקן נבחרת צרפת אריק קאנטונה/אתר רשמי, פנטגון פומביות

על פי "פנטגון פומביות", שמעמיד את החולצה מכירה, "הקונה יקבל לידיו מכתב חתום ע"י חרזי שמאשר שהחולצה היא מקורית". המחיר ההתחלתי הוא 5,000 דולר.

ב"פנטגון פומביות" נכתב כי "קאנטונה שיחק רק 45 פעמים במדי נבחרת צרפת (20 שערים), מה שהופך את החולצה לפריט אספנות נדיר ביותר ובעל ערך כספי גבוה אשר יש לשער כי ילך ויעלה".

בסטורי שהעלה לאחרונה קאנטונה לחשבון האינסטגרם שלו כתב: "4000 בעלי אזרחות כפולה (צרפתית וישראלית) חברו לצבא הישראלי כדי להשמיד פלסטינים תחת הנימוק של מלחמה בחמאס. האם הם יוכלו יום אחד לחזור לצרפת כאילו דבר לא קרה? האם הם יובאו בפני משפט?".

לפני כן קאנטונה התייצב לצד הפלסטינים וכתב: "להגן על זכויות אדם של פלסטינים לא אומר שאתה בעד החמאס. להגיד 'שחררו את פלסטין' לא אומר שאתה אנטישמי או רוצה לחסל את כל היהודים. לשחרר את פלסטין אומר לשחרר את פלסטין מהכיבוש הישראלי שמנוע מהם זכויות אדם בסיסיות במשך 75 שנה. לשחרר את פלסטין אומר להפסיק לכלוא 2.3 מיליון פלסטינים בכלא הפתוח הגדול בעולם, מחצית מהם ילדים. לשחרר את פלסטין אומר לסיים את האפרטהייד של ממשלת ישראל".

רבים החמיאו ברשתות למהלך של חרזי, הפרשן הוותיק משה פרימו כתב על זה "גדול רונן חרזי, תמיד אהבתי אותך", ואילו כתב חדשות 13 טל שורר הגיב: "לא רוצה להוריד את המחיר, אבל מה שווה חולצה של קאנטונה בלי צווארון?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully