וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חוצפה שאין כמותה": המכתב החריף לאיגוד הכדורסל

31.12.2023 / 11:07

בליגה הלאומית זועמים על ניסיון מנהלת ליגת העל לשנות את מספר העולות תוך כדי העונה: "זה נוגד את התקנון, מוצאים אמתלה כל פעם מחדש"

תקציר: אנאדולו אפס - דרושפאקה 78:85/ספורט1

מנהלת הליגה הלאומית העבירה בשבוע החולף מכתב בהול ליו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי, בדבר רצונה של מנהלת ליגת העל לשנות את מספר העולות. המכתב הינו תולדה של הקמת פורום של מנהלת ליגת העל לפעול למטרה הנ"ל, וזאת למרות שעונת 2023/24 כבר החלה.

במכתב ציין יו"ר מנהלת הליגה הלאומית רון וורוטיצקי כי "לאחר מאבק ממושך, מורכב ולא פשוט, אישרה הנהלת איגוד הכדורסל שהחל מעונת 2019/20 והלאה שתי קבוצות תעפלנה מהליגה הלאומית אל ליגת העל. צעד זה אפשר לקבוצות מן הפריפריה לשחק בליגת העל ונפתחה הדלת ליותר ויותר שחקנים ישראלים".

עוד הוסיף וורוטיצקי במכתבו: "לא יעלה על הדעת כי איגוד הכדורסל יקיים פגישה עם כל גורם מטעם מנהלת ליגת העל וידון בשינוי מספר העולות. צעד זה נוגד את תקנון איגוד הכדורסל, שכן עונת המשחקים 2023/24 כבר החלה ולא ניתן לבצע שינוי מהותי במהלך העונה. מדובר בפתרון הקל והנוח ביותר עבור ליגת העל, אשר בכל פעם מחדש מוצאת אמתלה לשינוי מספר העולות. אין זה סוד כי מנהלת ליגת העל מעולם לא התלהבה לקבל את קבוצות הליגה הלאומית ואף הייתה מעדיפה ליגה סגורה".

עמירם הלוי יושב ראש איגוד הכדורסל. אריאל שלום
עמירם הלוי יושב ראש איגוד הכדורסל/אריאל שלום

במנהלת הליגה הלאומית שוקלים בימים אלה את צעדיהם ומתכננים מאבק חסר פשרות: "מדובר בחוצפה שאין כמותה. אם בליגת העל רוצים לשחק ללא יורדות - הם מוזמנים לעשות זאת ושיישאו באחריות. ההחלטה שלהם לא צריכה לבוא על חשבון קבוצות הליגה הלאומית", מסרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully