וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה תרענן את הסגל, השוער צרפתי: "שמח מאוד שגיא הגיע"

עודכן לאחרונה: 31.12.2023 / 7:37

"הדברים מתחילים להתאזן", מודים בנתניה אחרי ניצחון שני רצוף: שחקן התקפי זר אמור להגיע במקום זלטאנוביץ', אואמו וצ'ירנו בדרך החוצה

תקציר: הפועל חדרה - מכבי נתניה 4:1/ספורט1

מכבי נתניה מתחילה להתחבר ונראה שהגעתו של המאמן החדש גיא צרפתי הכניסה אנרגיות חדשות לקבוצה. נתניה גברה אמש 1:4 על הפועל חדרה, נצחון שני ברציפות, שהקפיץ אותה למקום השמיני, עם 15 נקודות, מרחק שלוש נקודות בלבד מהפלייאוף העליון.

"מה שעושה את ההבדל במשחקים האחרונים, זה שהכדורים התחילו להיכנס ואנחנו מבקיעים שערים", אמר גורם במועדון, "זה לא רק שאנחנו מבקיעים, זה שאנחנו גם לא סופגים מכל בעיטה ראשונה שהולכת למסגרת, כמו שקרה לנו נגד מכבי פ"ת ובית"ר, הדברים מתחילים להתאזן".

גיא צרפתי מאמן מכבי נתניה. שלומי גבאי
פתאום הגולים מתחילים להיכנס. נתניה/שלומי גבאי

בנתניה הודו שהגנת חדרה חילקה מתנות, בשלושה שערים לפחות, אבל את אף אחד זה לא ממש מעניין ובשורה התחתונה הקבוצה השיגה נצחון שני ונמצאת המומנטום חיובי. בצוות המקצועי החמיאו לעוז בילו, שכבש אמש את שערו הראשון העונה בליגה והוסיף לזה גם בישול.

למרות הנצחונות, בנתניה כבר מתכוננים לחלון ההעברות של חודש ינואר והמשימה הראשונה היא לצרף שחקן התקפי זר, במקומו של איגור זלטאנוביץ' שצפוי לעזוב כפי שפורסם כאן. עד כה לא הגיעה שום הצעה רשמית בנוגע לחלוץ הסרבי, אולם בנתניה מאמינים שיוכלו למכור אותו בסכום של כחצי מיליון יורו לפחות.

הקוסטה ריקני הצעיר ראצ'יד צ'ירינו, שוב נותר אמש מחוץ לסגל ולמרות הכוונה לתת לו הזדמנויות נוספות, בעיקר בשל הלו"ז הצפוף והצורך ברוטציה, נראה שגם הוא בדרך החוצה. בנתניה ממשיכים לחפש גם מגן שמאלי, ישראלי או זר במקומו של נאסים אואמו, שגם הוא נמצא ברשימת המועמדים לעזוב בינואר.

הקשר איתן אזולאי, שקיבל אמש מנוחה ונשאר מחוץ לסגל, צפוי לחזור להרכב כבר במשחק החוץ הקרוב, נגד מכבי בני ריינה, ביום שלישי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
תומר צרפתי שוער מכבי נתניה. שלומי גבאי
"אני ילד שמאמין וחיכיתי להזדמנות ואני שמח שניצחנו שני משחקים עכשיו. יש לי עוד דרך ארוכה לעשות". צרפתי/שלומי גבאי

"אני שמח על שני המשחקים שניצחנו והראנו מה אנחנו שווים, אבל הפנים שלנו כבר קדימה לעבר המשחק נגד בני ריינה", אמר השוער תומר צרפתי, שחזר להרכב במשחקים האחרונים, בעקבות פציעתו של רז כרמי. "ברור שהיתה לי תקופה לא פשוטה ואני לומד מכל דבר. אני ילד שמאמין וחיכיתי להזדמנות ואני שמח שניצחנו שני משחקים עכשיו. יש לי עוד דרך ארוכה לעשות, אני צעיר אבל אני סומך על היכולות שלי ויודע מה אני שווה, בעזרת השם אני אראה את זה העונה".

על כך שאין בנתניה שוער שמוגדר כשוער הראשון המובהק ויש מאבק קשה על המקום בהרכב: "אני חושב שאנחנו שני שוערים מצויינים ואני לומד מרז הרבה. אני מקווה שגם הוא לומד ממני ואני שמח שיש את התחרות הזאת, כי אני בא בכל אימון להראות את עצמי. רז בחור טוב, אני מדבר איתו לפני משחקים ולומד ממנו".

על האנרגיות החדשות אחרי חילופי המאמנים: "אני שמח מאוד שגיא הגיע, אני אוהב את המשחק שלו ואת השיטה שלו ובעזרת השם נראה לו שאנחנו צריכים להיות, איפה שאנחנו צריכים להיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully