וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות ההפסד לב"ש: באשדוד מתכוונים לפעול בשיקול דעת בינואר

31.12.2023 / 7:15

ג'קי בן זקן מעריך מאוד את אלי לוי ולא מתכנן לזעזע את המערכת. במועדון בוחנים אפשרויות לחיזוק במספר עמדות, מאמצים להכשיר את גיל כהן וכנעאן

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל באר שבע 3:1/ספורט1

למרות ההפסד הביתי להפועל באר שבע 3:1 והמצב הקשה מתחת לקו האדום, ג'קי בן זקן עדיין לא בשלבים של לחץ והוא מתכוון לפעול בשיקול דעת לחיזוק הקבוצה בחלון שיפתח בקרוב. במועדון מבינים שעם הסגל הזה יהיה בלתי אפשרי להישאר בליגה, כך שעיקר הפוקוס בימים הקרובים יוקדש להתחזק בחלוץ ואפילו שניים ובקשר אחורי. קרוב לוודאי שאשדוד גם תשחרר כמה שחקנים שלא תורמים הרבה למשחק הקבוצתי. בן זקן מאמין שעם חיזוק יגיעו התוצאות תחת המאמן אלי לוי אותו הוא מעריך מאוד.

בקבוצה ינסו השבוע להכשיר בצורה סופית לחזרה את גיל כהן, שעדיין לא הרגיש אתמול שהוא מוכן לשחק. בנוסף, יבדקו את מצבו של חמודי כנעאן שלא התלבש, בגלל רגישות בברך ובשריר הירך. באשדוד מבינים שהם צריכים את כנעאן שלפני הפציעה אחרת יהיה להם מאוד קשה להישאר בליגה.

ג'קי בן זקן, מ.ס. אשדוד. מאור אלקסלסי
לא ממהר לזעזע את המערכת. בן זקן/מאור אלקסלסי

המאמן אלי לוי כעס על עוביידה חטאב שקיבל כרטיס צהוב שני והשאיר את הקבוצה בעשרה שחקנים בדקות הקריטיות. "אנחנו צריכים להיות חזקים ולעבור את התקופה הזו עם ניצחון אחד שייתן לנו ביטחון וירים את כל הקבוצה", אמרו אמש במועדון.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully