וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות: ברצלונה ואתלטיקו מדריד בעקבות גרינווד, פירמינו יחזור לפרמיירליג?

עודכן לאחרונה: 31.12.2023 / 17:49

האנגלי של חטאפה מבוקש בקטלוניה ובאתלטיקו מדריד, חלוץ אל אהלי רוצה לחזור לאירופה ושפילד יונייטד מעוניינת, גרמיו בעקבות די מריה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.12/ספורט1

העברות

* הסכם ההשאלה של פאביו קרבאליו מליברפול לר.ב. לייפציג קוצר, והקשר שב לאנפילד כבר עכשיו במקום להישאר בגרמניה עד תום העונה.

שמועות

* באנגליה מדווחים שרוברטו פירמינו, אקס ליברפול, מתוסכל באל אהלי הסעודית ורוצה לחזור לאירופה. שפילד יונייטד כבר הביעה עניין.

* דיווח מעניין מגיע מארגנטינה על כך שגרמיו תגיש הצעה לבנפיקה על אנחל די מריה. הקבוצה הברזילאית שאיבדה את לואיס סוארס לאינטר מיאמי רוצה את הקשר של אלופת העולם בסוף העונה בפורטוגל.

* דיווח בספרד טוען שצ'אבי אלונסו, מאמנה של באייר לברקוזן, עשוי לאבד את הבלם שלו לווסטהאם. הפטישים מעוניינים להגיש הצעה על ג'ונתן טה שיעלה להם לפחות 40 מיליון ליש"ט.

* דווקא אחרי שהיה נראה שהוא בדרך להתאחד עם ליאונל מסי באינטר מיאמי, בארגנטינה מדווחים שמרקוס רוחו דחה את ההצעה ויישאר בבוקה ג'וניורס.

* ב"סאן" הבריטי טוענים שברצלונה עשויה להגיש הצעה למייסון גרינווד המשחק כיום בחטאפה ושייך למנצ'סטר יונייטד. גם אתלטיקו מדריד נמצאת בתמונה להחתמת האנגלי.

* ב"פוט מרקאטו" נכתב שבאיירן מינכן צפויה להגיש לווסטהאם הצעה על טילו קהרר, הבלם הגרמני בן ה-27.

* צ'לסי תגיש הצעה של 52 מיליון ליש"ט לפלמייראס על אסטבו וויליאן, כך על פי ה"מונדו דפורטיבו". הבלוז ינסו להחתים את הכישרון בן ה-16, כשגם ברצלונה וארסנל מתעניינות בשירותיו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מייסון גרינווד שחקן חטאפה בועט פנדל. Fran Santiago, GettyImages
מבוקש בספרד. גרינווד/GettyImages, Fran Santiago

* רוברטו דה זרבי, מאמנה של ברייטון, דחה כל אפשרות שז'ואאו פדרו יעזוב את הקבוצה בינואר לטוטנהאם: "אני מרוצה ממנו, יש לנו עוד הרבה עבודה יחד גם בשנה הבאה".

* מונאקו קרובה להחתמת שחקן ההגנה תילו קהרר בן ה-27 מווסטהאם. אם יחתום, הגרמני יחזור לקדנציה שנייה בצרפת, אחרי ששיחק בין 2018 ל-2022 במדי פריז סן ז'רמן.

* לפי "ל'אקיפ" הצרפתי, ליון מעוניינת להנחית את נמניה מאטיץ' בקבוצה. הקשר הסרבי המנוסה הצטרף רק העונה לראן מרומא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully