וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו: "מה שניצח לנו משחקים זה החיבור והגישה, היום זה לא היה שם"

30.12.2023 / 22:25

הפועל תל אביב הפסידה לראשונה אחרי חודש וחצי, המאמן: "עם שני חבר'ה חדשים שיחקנו פחות שוטף ומתואם". אברהמי: "זה הכיף הכי גדול לבוא לאולם באווירה כזו ולנצח"

תקציר: פנרבחצ'ה - בורסאספור 90:97/ספורט1

הפועל תל אביב הפסידה הערב (שבת) לראשונה אחרי 11 ניצחונות רצופים וחודש וחצי, 91:87 לעירוני קרית אתא במשחק ליגה. "כל דבר שאני אגיד ישמע כמו תירוצים", אמר המאמן דני פרנקו בסיום, "זו תקופה קשוחה. אחרי משחק כזה אנחנו יכולים לתת לעצמנו אלף ואחד הסברים ותירוצים, אבל בסוף הפסדנו כי שיחקנו לא טוב בשני צידי המגרש".

פרנקו הוסיף: "זה לא משחק שמאפיין אותנו, לא היה משחק טוב ברובו. אולי ברבע הראשון הרגשנו שלא משנה מה יקרה - נוביל. באופן טבעי, עם שני חבר'ה שלא יודעים מי נגד מי, שיחקנו פחות שוטף ומתואם. כל הכבוד לקרית אתא, הם היו בשליטה ומספיק טובים כדי לקחת את המשחק הזה. צריכים לשנס מותניים, לקחת את יום החופש שיש לשחקנים ולהיבנות מחדש רעננים. אנחנו לא קבוצה פחות טובה אחרי שהפסדנו, אבל אנחנו כן צריכים לקחת מהמשחק הזה דברים כדי להשתדל שטעויות לא יקרו בעתיד".

המאמן המשיך: "שיחקנו עם שני שחקנים חדשים, וויל קאמינגס עשה איתנו אימון אחד אתמול. קיוויתי לזרוק אותו בחמישייה כי בר טימור היה חולה, אבל כשלא הולך אז לא הולך ובר שיחק הרבה דקות. היינו בניסוי ותהייה גם ברמת הכושר הגופני וכושר המשחק. מה שניצח לנו משחקים זה החיבור והגישה, היום זה לא היה שם".

שרון אברהמי, מאמן עירוני קרית אתא. מאור אלקסלסי
ניצחון ענק. אברהמי/מאור אלקסלסי

בצד המנצח, מאמן קרית אתא, שרון אברהמי, אמר: "ניצחון ענק מבחינתנו. באנו לשחק מול הקהל הזה ובאווירה הזאת. לא היה לנו עוד משחק כזה, זה הכיף הכי גדול לבוא לאולם כזה ולנצח. הדבר הכי חשוב היה לא לתת להם לרוץ ולשלוט בקצב, הם קבוצת ריצה מטורפת, קלעו 109 ו-118 בשני המשחקים האחרונים, עבדנו על לא לתת להם לרוץ בשום מחיר. התחלנו לא טוב, ומאז שמרנו מצוין ושלטנו בקצב".


אברהמי המשיך: "צריכים להישאר צנועים, אנחנו בתחילת העונה. הפועל תל אביב והפועל חולון זה שני ניצחונות ענקיים מבחינתנו, אבל אנחנו צריכים להישאר צנועים כי הפסדנו לגליל ולרמת גן. אנחנו צריכים להיות יותר רעבים מהקבוצה השנייה".


אברהמי החמיא לשחקנים: "גיא פלטין? הוא שומר בשביל שלושה ואני נותן טיפים מהצד. כיף ענק שהוא בא אלינו, ממשיך את המסורת של החבר'ה שבאים לקרית אתא ועושים את הפריצה שלהם. ג'יימס בייטמון הוא בחור מדהים וצנוע, דוגמא למישהו שבא מלמטה, ידענו שהוא טוב בקיץ. הוא לוקח מנהיגות, עוד לא היה בתפקיד של מנהיג של קבוצה שהמון עליו. הוא לומד את התפקיד הזה, והוא גם שחקן, אין מה להגיד".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully