וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו מלך השערים העולמי לשנת 2023: "אנסה שוב גם בשנה הבאה"

הפורטוגלי כבש את שערו ה-54 השנה ב-1:4 של אל נאסר על אל תאאוון בליגה הסעודית, ובגיל 38 סיים מעל אמבפה, קיין והולאנד: "שנה טובה עבורי, אני גאה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.12/ספורט1

הניצחון של אל נאסר על אל תאאוון במסגרת המחזור ה-19 של הליגה הסעודית שנערך הערב (שבת), לא רק שמר על פער 7 הנקודות של הקבוצה של כריסטיאנו רונאלדו מאל הילאל המוליכה, אלא היה בעיקר מפגן הדומיננטיות של הכוכב הפורטוגלי שהוכיח שגם בגיל 38 הוא עדיין אחד החלוצים הגדולים בעולם.

רונאלדו היה אחראי לשער הרביעי ב-1:4 במשחק החוץ, ובכך הגיע למאזן של 54 כיבושים בשנת 2023 והפך למלך השערים העולמי של השנה האזרחית. ל-CR7 היו בשנה האחרונה יותר שערים מקיליאן אמבפה (52 שערים), הארי קיין (52 שערים) וארלינג הולאנד (50 שערים) שהגיעו במקומות הבאים אחריו.

בסיום המשחק מאמנו של רונאלדו, שחקני הקבוצה ומהליגה הסעודית בירכו אותו על ההישג, כשגביע של נעל הזהב הקלנדרי יוענק לו בתחילת החודש הבא. "אני מאוד שמח. זו הייתה שנה טובה עבורי, קבוצתית ואישית", אמר הפורטוגלי, "כבשתי הרבה ועזרתי לאל נאסר ובנבחרת. אני מאוד גאה, אני ממשיך, מרגיש טוב ושמח. בשנה הבאה אנסה לעשות זאת שוב".

על כך שאמר שהליגה הסעודית תהפוך לאחת מחמש הטובות בעולם ענה: "החלטתי להגיע לכאן ואף אחד לא האמין למה שאמרתי. זה שייך לעבר וזה לא משנה עכשיו, הכי חשוב שהליגה בצמיחה. שחקנים רוצים לבוא כי הליגה תחרותית וכל העולם צופה. אני מקווה ששחקנים גדולים ירצו לבוא, הם יתקבלו בברכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully