וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה סיכם ניצחון: "אנחנו יותר משוחררים, הכדורגל שלנו משתפר"

הפועל באר שבע עלתה למקום ה-5 עם 1:3 באשדוד. המאמן דורש אפילו יותר: "זה עדיין לא מספיק". באשדוד נמשך המשבר ואלי לוי בונה על ינואר: "נמצא את השחקנים הנכונים ונתחזק"

החימום לקראת המשחק בין מ.ס. אשדוד להפועל באר שבע/לירון מולדובן

הפועל באר שבע השיגה הערב (שבת) ניצחון שני ברציפות בפעם הראשונה העונה, 1:3 על מ.ס. אשדוד בחוץ - ועלתה לפחות זמנית למקום החמישי בטבלה. הקבוצה מבירת הנגב שוב חזרה מפיגור, שוב נהנתה מהברקות של המחליפים (הפעם אנטוניו ספר עם שער ובישול) והיא בתקופה טובה מבחינת צבירת נקודות ביחס לפתיחת העונה.

באר שבע סיימה שבוע של שלושה משחקים עם 7 נקודות ו-11 שערים ואליניב ברדה אמר: "שבוע מושלם? מושלם זה 9 מ-9. התחלנו לשחק יותר טוב, אנחנו יותר משוחררים. ניצחנו במגרש קשה, היה חשוב לשחקנים לייצר המשכיות. אין יותר מדי זמן עכשיו, רק יומיים מנוחה עד הפועל חדרה, היום היינו בלי שישה שחקני הרכב. כל מי ששיחק לקח את המושכות, גם היום המחליפים נכנסו והשפיעו על המשחק".

על ספר שכבש ובישל: "הוא נכנס לתקופה טובה ואז הרגיש את שרירי הבטן, אנחנו נזהרים איתו. צריך לחלק את הכוחות, כשיש כל כך הרבה משחקים נשתמש בכולם".

ברדה סיכם: "חזרנו מפגרת המלחמה רע מאוד. הפסדנו פעמיים בתוספת הזמן ושיחקנו לא טוב. לאחרונה הכדורגל משתפר. גם היום זה לא היה מספיק טוב, יש מרחב גדול לשיפור ונשפר גם את זה".

מאמן הפועל באר שבע, אליניב ברדה, מתחבק עם מאמן מ.ס. אשדוד, אלי לוי. לירון מולדובן
אחד עלה למקום החמישי, השני נשאר מתחת לקו האדום. ברדה ולוי לפני שריקת הפתיחה/לירון מולדובן

אשדוד סיימה את הסיבוב הראשון מתחת לקו האדום והיום זה היה ההפסד הרביעי שלה ברציפות. המארחת הוליכה 0:1 משער של ג'ורדן בוטאקה בדקה ה-6, אבל איבדה אותו אחרי פחות מרבע שעה. במחצית השנייה, היא נקלעה לפיגור והרחקה של עוביידה חטאב בדקה ה-73 הותירה אותה ב-10 שחקנים.

המאמן אלי לוי אמר: "פתחנו טוב, היינו במשחק. ההרחקה הייתה מיותרת, לא היה טעם לעשות את העבירה הזאת בלבד, צריך טיפה יותר שכל. צריך להמשיך הלאה, ברביעי זה משחק חדש. אני מעריך את הבחורים על ההשקעה".

לוי המשיך: "היה משחק שקול, אבל בסוף מנצח מי שנותן גול. כבשנו בהתחלה, הגענו אחרי זה למצבים גם ב-10 שחקנים, אבל כשלא כובשים זה יותר קשה. מקווה שנמצא את הפתרון בהמשך. אנחנו רוצים להתחזק, נמצא את השחקנים הנכונים ונתחזק. עם המלחמה ובלעדיה, אני מאמין שירצו לשחק פה שחקנים".

עוד בוואלה!

השילוש הקדוש: הפועל באר שבע ניצחה את מ.ס. אשדוד 1:3 בחוץ

לכתבה המלאה
שחקן הפועל באר שבע, יוני סטויאנוב. לירון מולדובן
בכושר מצוין. סטויאנוב/לירון מולדובן

שחקן הפועל באר שבע, יוני סטויאנוב שכבש מחזור שלישי ברציפות, אמר: "אני שמח להבקיע שערים ולעזור לקבוצה לאסוף נקודות. אני מקווה שנמשיך ככה, השגנו שלוש נקודות חשובות היום. ההבדל לעומת תחילת העכונה? לא חושב שהיה הבדל משמעותי, פשוט לא הצלחנו להבקיע כשהגענו למצבים, היה הרבה חוסר מזל וספגנו בדקות אחרונות. רוצה להקדיש את הגול לזכר ליבי כהן מגורי ז"ל, אמן וכל החטופים יחזרו בשלום ובקרוב".


קפטן אשדוד, טום בן זקן: "דברים לא מתחברים, הכל בא לנו קשה. יצא לנו לשחק רק פעם אחת כשרוב הקבוצה הייתה כשירה, יש הרבה פציעות. ההרכב כל פעם מתחלף בעל כורכו אבל יש קבוצה טובה ואני מאמין שנצא מזה. יודע מה צריך לעשות ונעשה את זה. נפלנו בדברים קטנים, אנחנו משחקים טוב כל המשחק ואז באה טעות קטנה שאנחנו משלמים עליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully