וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורחה למה: "ממשיכים להתקדם לעבר המטרה - פלייאוף עליון"

הפועל תל אביב תארח את בני סכנין (רביעי, 19:45, ספורט2), פאסי מקווה לדחיפה מהיציעים: "נגד מכבי חיפה הרגשנו את האנרגיה של האוהדים"

מחזור 14הסתיים03/01/2024
הפועל תל אביב
  • אלטמן (52)
  • בלוריאן (66)
  • בלוריאן (90)
3:3
  • (15) חוגי
  • (24) חוגי
  • (90, פנדל) אחמד
בני סכנין
תקציר: בני סכנין - הפועל תל אביב 1:1/ספורט1

הפועל תל אביב

הפועל תל אביב תארח את בני סכנין למשחק בית רביעי מחמשת האחרונים, ותנסה לחזור למסלול הניצחונות אחרי שצברה נקודה משש האחרונות (רביעי, 19:45, ספורט2).

המאמן בורחה למה אמר: "אנחנו יכולים להיות מרוצים מההופעה שלנו בסיבוב הראשון, אנחנו מתקרבים למטרה שלנו שהיא לעלות לפלייאוף העליון. אנחנו עדיין צריכים להשתפר. המשחק בסכנין במחזור הראשון היה קשה ואנחנו מצפים לסיטואציה דומה גם מחר. אנחנו צריכים להיות מחויבים".

הבלם בריאן פאסי: "סיימנו את הסיבוב הראשון עם הופעות טובות ואנרגיה טובה. אנחנו בעמדה טובה. בכל הקבוצות מרגישים קצת עייפות וכולם יכולים לנצח את כולם. היה קשה לשחק בבלומפילד ריק במשך חלק מהזמן, אבל נגד מכבי חיפה הרגשנו את האוהדים ואת האנרגיה שלהם. נהנינו לשחק ולהילחם בשבילם ואני מקווה שזה יהיה ככה מעכשיו".

אוהדי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הדחיפה מהיציע נתנה לשחקנים תיאבון. אוהדי הפועל תל אביב/ברני ארדוב

בני סכנין

סכנין תנסה להיצמד לצמרת הגבוהה במשחק מול הפועל תל אביב, יריבה ישירה על המקום בפלייאוף העליון. בסכנין משוכנעים שניצחון גם יגביר משמעותית את עניין הקהל ויביא לכך שלמשחק הבית ביום שבת, יגיעו אוהדים רבים.

"אם ננצח היום את הפועל יהיה איצטדיון מלא או לפחות כמעט מלא בשבת", קבע שחקן בכיר בסכנין. "ברור לנו שהקהל צמא להצלחות שלנו. אנחנו קבוצה מאוד מאורגנת של מאמן וננסה להראות את זה גם היום במשחק קשה מאוד בבלומפילד".

בסכנין ינסו בשעות הקרובות להפקיד מחדש את חוזהו של אביב סולומון בבקרת התקציבים כדי לאפשר לו להיות בסגל כבר הערב. אם סכנין תצליח להעביר את חוזהו של המגן השמאלי בבקרה עד השעה 17:00, הוא ייכלל בסגל. מוחמד שכר צפוי לפתוח בהרכב כאשר ההתלבטות העיקרית היא בין בסיל חורי לדור חוגי. אדריאן פאון שהוא הזר היחיד הערב בסגל של הקבוצה, צפוי לפתוח בהרכב.

עוד בוואלה!

אוז'בולט עשוי לעבור להפועל באר שבע תמורת האופציה על בלוריאן

לכתבה המלאה
דור חוגי שחקן בני סכנין בחימום. מאור אלקסלסי
יכלל ב-11? דור חוגי/מאור אלקסלסי

טריוויה

* ב-49 המשחקים עד כה בין הקבוצות בליגת העל, הפועל תל אביב מובילה 13:22 בניצחונות ועוד 14 לא הוכרעו.

* בני סכנין היא מלכת התיקו של הליגה, כאשר כל ששת המשחקים הסתיימו בתוצאה זהה של 1:1, כולל זה מול הפועל תל אביב במחזור הפתיחה.

* סכנין הפסידה רק פעם אחת ב-15 משחקי החוץ האחרונים שלה בליגה (5:1 למכבי פתח תקוה לפני כשלושה חודשים). יש לה אפשרות כעת לרשום ניצחון חוץ שלישי רצוף - דבר שלא עשתה מאז אוקטובר-נובמבר 2021. אז, אגב, הרצף כלל 0:3 בבלומפילד על הפועל תל אביב.

* סלובודן דראפיץ', שאימן את הפועל תל אביב במהלך העונה הקודמת, ניצח אותה רק פעמיים (עם מכבי נתניה) מתוך 14 ניסיונות כמאמן בליגת העל.

הרכבי הקבוצות

שופט: רועי ריינשרייבר
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 6810

משחקי המחזור ה-14:

שלישי, 19:00: מכבי בני ריינה - מכבי נתניה
שלישי, 20:00: הפועל חדרה - הפועל באר שבע (ספורט2)

רביעי, 19:00: הפועל ירושלים - מכבי פתח תקוה
רביעי, 19:45: הפועל תל אביב - בני סכנין (ספורט2)
רביעי, 20:00: מ.ס. אשדוד - מכבי תל אביב (ספורט4)
רביעי, 20:15: הפועל פתח תקוה - מכבי חיפה (ספורט3)

חמישי, 20:30: הפועל חיפה - בית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully