וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפתי: "השחקנים יכולים לתת יותר". אביטן: "מוזר לחלק כאלה מתנות"

מאמן מכבי נתניה שמח על המאזן המושלם שלו: "חשוב לייצר 6 נקודות בטווח כזה קצר". בהפועל חדרה הודו: "מבאס לספוג שלושה שערים מטעויות קריטיות בהגנה"

תקציר: הפועל חדרה - מכבי נתניה 4:1/ספורט1

מכבי נתניה המשיכה ביכולת הטובה שלה תחת המאמן החדש גיא צרפתי וגם הערב (שבת) השיגה 3 נקודות עם ניצחון שני ברציפות, הפעם על הפועל חדרה עם 1:4 גדול. היהלומים נהנו מטעויות של הגנת ושוער המארחת שסידרו שערי בכורה לעוז בילו, פלאמן גלאבוב ונפתלי בלאי, כשפיליפ איפולה העניק את היתרון בשער עצמי. טוני גומש כבש מנגד את השער המצמק, גם בכיבוש ראשון עבור החלוץ שהגיע הקיץ לקבוצה של ניסו אביטן.

גיא צרפתי חגג מאזן מושלם על הקווים בנתניה: "אני חושב שהייתה תוצאה יפה מאוד לניצחון חוץ. שמח שהצלחנו לייצר 6 נקודות בטווח כזה קצר. היה מאמץ אדיר של השחקנים, זה לא פשוט ואני שמח שהשחקנים שלנו עשו את זה. כשמנצחים תמיד נהנים, אני חשוב שהיו לנו דקות טובות מאוד. השחקנים שלנו יכולים לתת הרבה יותר מבחינת איכות, אבל המאמץ שהם נתנו היום היה נהדר. ניצחון מאוד חשוב לקראת משחק מאוד קשה".

על עוז בילו הוסיף: "לא יודע אם זה רגע השיא שלו, הוא סך הכל שחקן צעיר שהעתיד שלו עוד לפניו. הוא יכול לייצר אפילו יותר. היה לו משחק טוב. שמח בשבילו".

גיא צרפתי מאמן מכבי נתניה. שלומי גבאי
מצטנע. צרפתי/שלומי גבאי

כובש שער הבכורה שלו ואחד המצטיינים, סיפר על הכיבוש וההקדשה שלו: "תקופה ארוכה שחיכיתי לכבוש את השער הזה, שמח על הגול. עדן נפתלי היא הייתה חברה טובה של חברה שלי, היא נפלה בשביעי לאוקטובר והחלטתי להקדיש לה את השער הזה. אני מרגיש שנותנים לי קרדיט גדול, נשאר לי רק להחזיר, מקווה להמשיך ככה. המאמן? כשיש מאמן חדש יש אנרגיות חדשות. רוצים להמשיך ככה. מקווה מאוד לכבוש גם במשחק הבא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ניסו אביטן מאמן הפועל חדרה. שלומי גבאי
"קשה לחזור למשחק מטעויות כאלה". אביטן/שלומי גבאי

מאמן הקבוצה המפסידה, ניסו אביטן, סיכם: "ספגנו שלושה שערים משתי טעויות קריטיות בהגנה ועוד שער עצמי, קשה לחזור למשחק ככה. מבאס, אבל אין הרבה זמן להתבאס, צריך לחשוב על המשחק הבא כבר. זה היה צירוף מקרים מוזר לחלק כל כך הרבה מתנות לקבוצה חזקה. זה היה משחק מוזר מבחינתנו. הפועל באר שבע? אין זמן להתכונן יותר מדי, המשחק כבר פה".

גיא הרמן, שוער חדרה, סיפר על השגיאות שהובילו להפסד: "חשוב שפתחנו את המשחק בצורה טובה. הגול שהגיע גרר גול נוסף, הבאנו להם מתנות. הליגה עוד ארוכה, אנחנו מרימים את הראש. ניסו האמין בנו מאוד שאנחנו יכולים להיכנס למשחק ואפילו לנצח אותו. בסופו של דבר, טעות שלי גרמה לעוד גול ומשם כבר היה קשה. זה עניין של מנטליות, אנחנו חזקים ויכולים לעשות את זה ולנצח את באר שבע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully