וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנונובי עובר בטרייד לניקס, בארט וקוויקלי לטורונטו

עוד שחקן בכיר עוזב את הראפטורס שישלחו את את הפורוורד הוורסטילי לניו יורק. הקנדי ישחק בעיר הולדתו, חברו לקבוצה בהלם

סיכום השבוע 28.12/ספורט1

בארצות הברית דווח הערב (שבת) על טרייד גדול שייצא לפועל ב-NBA: טורונטו ראפטורס תעביר לניו יורק ניקס את הפורוורד או ג'י אנונובי, תמורת אר ג'יי בארט, עמנואל קוויקלי ובחירת דראפט שעוד לא נקבעה סופית.

אנונובי בן ה-26, שהעביר את שש העונות הקודמות בקבוצה הקנדית, שבחרה בו בסיבוב הראשון של דראפט 2017, רושם העונה ממוצעים של 15.1 נקודות, 3.9 ריבאונדים ו-2.6 אסיסטים למשחק, כשהוא קולע ב-37.4% מחוץ לקשת. לא מעט קבוצות התעניינו בו החל מהרגע שטורונטו חיפשה טרייד עבורו.

הראפטורס מעצבים מחדש את הסגל שלהם השנה, ואחרי שבקיץ אפשרו לפרד ואנווליט לעזוב כשחקן חופשי והמאמן ניק נרס פוטר, אנונובי כנראה לא יהיה היחיד שעוזב העונה. לפי הדיווחים, גם פסקאל סיאקם מועמד לעבור בטרייד.

אנונובי נחשב לשחקן שתורם משמעותית בשני הצדדים של המגרש: בעונה שעברה הוא הוביל את ה-NBA בחטיפות ונבחר לחמישיית ההגנה השנייה בטיבה.

אר ג'יי בארט, ניו יורק ניקס. רויטרס
עובר לעיר הולדתו. אר ג'יי בארט/רויטרס

בארט, שחקן נבחרת קנדה, יזכה לשחק בעיר הולדתו. הסווינגמן שנבחר שלישי בדראפט 2019 קלע העונה 18.2 נקודות והוריד 4.3 ריבאונדים בממוצע למשחק. קוויקלי, שסיפק 15 נקודות בממוצע, לא ראה את הטרייד שלו מגיע: זמן קצר אחרי הדיווח, הוא צייץ "Oh my goodness".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully