וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקות ראשונות אחרי כארבעה חודשים: ליאל עבדה שותף ב-1:2 בדרבי

הישראלי של סלטיק חזר מפציעה ממושכת ונכנס בדקה ה-83 בניצחון היוקרתי על ריינג'רס באולד פירם. היתרון בפסגה: שמונה נקודות

"עשו לו עוול": כתבתו של שרון דוידוביץ' על מאמן מכבי תל אביב רובי קין/ספורט1

אחרי כמעט ארבעה חודשים, ליאל עבדה שב היום (שבת) לפעילות כשנכנס בדקה ה-83 והיה שותף לניצחונה של סלטיק באולד פירם שנערך בסלטיק פארק המושלג. הישראלי בן ה-22 פתח בהרכב בדרבי הקודם מול ריינג'רס (0:1 באייברוקס ב-3 בספטמבר) ולאחר מכן הצטרף לסגל הנבחרת, סבל מקרע בשריר הארבע ראשי ונעדר מאז. בתקופה הזו נקלע לסיטואציה בעייתית במועדון לאור התמיכה הבלתי מסויגת של אוהדי סלטיק בחמאס ובנרטיב הפלסטיני, ולאחר שהחזית הזו התקררה מעט - הוא שב לכשירות והיום כאמור השתלב כמחליף אצל ברנדן רוג'רס ועלה עם סרט שחור לזכר הקורבנות מאז מתקפת הטרור הרצחנית ב-7 באוקטובר.

סלטיק הפסידה במהלך דצמבר לקילמרנוק בחוץ ולהארטס בבית, בעוד יריבתה העירונית רשמה חמישה ניצחונות רצופים ושלושה חודשים ללא הפסד, והקטינה את הפער ממנה לחמש נקודות. אבל הדרבי הזה היה גם הוא ירוק. הפורטוגלי פאולו ברנרדו ירה פנימה בדקה ה-25 וקיוגו פורוהשי היפני הכפיל בשער נפלא בדקה הראשונה של המחצית השנייה. ריינג'רס איבדה את הבלם ליאון באלוגון בכרטיס אדום בדקה ה-71, אבל אחרי כניסתו של עבדה בכל זאת צימקה עם כדור חופשי נהדר של המגן ג'יימס טאברנייר שחגג את ה-10 שלו העונה בליגה וקיבלה עוד שמונה דקות תוספת, במהלכן לא השכילה להשוות.

האלופה שוב עם יתרון שמונה נקודות בפסגה ועבדה, שכבש את שער הליגה היחיד שלו העונה במחזור השני מול אברדין (1:3), יקבל יותר דקות בשבועות הבאים וינסה לחזור לכושר לקראת משחקי הנבחרת החשובים בחודש מרץ.

דגל פלסטין ביציע אוהדי סלטיק. רויטרס
גם הפעם: דגל פלסטין ביציע של סלטיק/רויטרס

סתיו נחמני נותר על הספסל של סט. מירן, שהביסה 0:3 בחוץ את אברדין ונמצאת במקום החמישי בליגה הסקוטית. כמו בחודשים האחרונים, אור דדיה לא נכלל בסגל של המארחת ואמור לחזור לשחק בישראל אחרי שלא שותף באף משחק רשמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully