וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב רוצה את זוהר זסנו, מנספורד ופרייס הגיעו לעקוב

30.12.2023 / 14:05

הצהובים מעוניינים במגן הימני כבר בחלון הקרוב, אבל מצבה העגום של אשדוד בטבלה והעובדה שהיא תקבל עבורו כסף גם אם יסיים חוזה ויעזוב כשחקן חופשי בתום העונה, מסבכים את העניינים. גם דזנט סומן, אבל הדרישות של מכבי פתח תקוה גבוהות

תקציר: מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים 0:1/ספורט1

מכבי תל אביב תנסה לצרף בחלון ההעברות של חודש ינואר את זוהר זסנו ממ.ס. אשדוד. במכבי תל אביב רוצים את המגן הימני כבר בחלון הקרוב, אבל יודעים שג'קי בן זקן יתקשה מאוד למכור את זסנו כשקבוצתו בסכנת ירידה. המנכ"ל בן מנספורד אף הגיע למשחק הערב (שבת) של מ.ס. אשדוד מול הפועל באר שבע יחד עם דומיניק פרייס, ראש מערך הסקאוטינג של המועדון, כדי לעקוב מקרוב אחר המגן.

יחד עם זה, מה שעומד לטובת מכבי תל אביב זו העובדה שבסיום העונה זסנו מסיים חוזה. אשדוד עדיין תקבל עבורו כסף בוועדה למעמד השחקן והוא לא יעזוב בחינם, אבל קרוב לוודאי שאם תמכור אותו כעת למכבי תל אביב, היא תקבל יותר ועל כך יצטרכו באשדוד לקבל החלטה: האם להמשיך להחזיק בזסנו עד תום העונה ולקבל בסיומה כ-800 אלף שקל או לחילופין למכור כעת תמורת סכום גבוה יותר.

בן מנספורד, דומיניק פרייס, אנשי מכבי תל אביב במשחק של מ.ס. אשדוד נגד הפועל באר שבע. לירון מולדובן
בן מנספורד ודומיניק פרייס ביציע הכבוד באשדוד/לירון מולדובן

מכבי תל אביב סימנה גם את גיא דזנט ממכבי פתח תקוה ורואה בו מגן ימני מעניין, אבל כאן מדובר בסכומים הרבה יותר גבוהים שירצה אבי לוזון וספק אם מכבי תל אביב תשלם סכום המתקרב למיליון דולר על מגן ימני שאמור בשלב הזה להיות רק מחליף לאבישי כהן, אותו תופסים במכבי תל אביב כמגן הימני הטוב בכדורגל הישראלי.

למכבי תל אביב יש אופציה להאריך את ההסכם עם כהן אחרי העונה הזו, והם כמובן יממשו אותה. כך או אחרת, מבין כל האלטרנטיבות שלו, רובי קין תופס עדיין את שרן ייני כמגן הימני המחליף לכהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully