וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 30.12: לוריס הצטרף ל-MLS, בנזמה יישאר באל איתיחאד

עודכן לאחרונה: 31.12.2023 / 0:23

השוער הוותיק חתם בלוס אנג'לס FC, הסעודים נחושים להשאיר את החלוץ. אריק באיי סגר מעגל בוויאריאל, אלגרי דחה מועמד ממנצ'סטר סיטי, הארכות חוזים באינטר

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.12/ספורט1

העברות

* אחרי שנותר מחוץ לתוכניות של טוטנהאם העונה, הוגו לוריס עבר לארצות הברית וחתם בלוס אנג'לס FC. החוזה של השוער הצרפתי הוא לעונה הקרובה, עם אופציה לשתי העונות הבאות. לוריס בן ה-37 נפרד מהכדורגל האירופי כאחד השוערים של נבחרת צרפת וטוטנהאם, שבה שיחק מאז שנת 2012.

* אריק באיי, ששיחק שנה וחצי בוויאריאל בין 2015 ל-2016, סגר מעגל וחתם בצוללת הצהובה. בלם נבחרת חוף השנהב, שנמכר בקיץ 2016 למנצ'סטר יונייטד, הצטרף אחרי ששוחרר מבשיקטאש.

* אינטר האריכה את חוזיהם של שני מגניה האיטלקים - פדריקו דימרקו ומתאו דרמיאן. הראשון שודרג משמעותית בשכרו וחתם עד 2027, השני עד 2025.

שמועות

* המשך דרכו של קארים בנזמה באל איתיחאד הוטל בספק בשבועות האחרונים, לאור היכולת הרעה ואי שביעות הרצון של החלוץ בקבוצה הסעודית, אבל לפי "פוט מרקאטו" למועדון אין כל כוונה לשחררו בינואר או בקיץ.

* דיווח ב"קאלצ'ו מרקאטו": מקס אלגרי הבהיר להנהלת יובנטוס שהוא לא מעוניין בצירופו של קלווין פיליפס ממנצ'סטר סיטי, היות והקשר לא מתאים לשיטה, לטענתו.

* מנצ'סטר יונייטד מימשה את האופציה על ויקטור לינדלוף. חוזהו של הבלם השבדי היה אמור להסתיים בקיץ הקרוב, אבל דייויד אורנסטין מה"אתלטיק" דיווח שההסכם הוארך עד קיץ 2025.

* תג המחיר שתדרוש ברנטפורד תמורת אייבן טוני בינואר: 100 מיליון ליש"ט, כך לפי ה"אתלטיק".

* על רקע ההתעניינות מערב הסעודית, ב"ל'אקיפ" טוענים שמארסיי פתוחה לאפשרות למכור את עזדין אונאחי.

* ב"פוט מרקאטו" דווח שיוסף עטאל, שחקנה של ניס שהושעה אחרי שקרא "לעשות יום שחור ליהודים" על רקע אירועי 7 באוקטובר, נמצא על הכוונת של בשיקטאש יחד עם סדריק סוארס מארסנל. האחרון מועמד גם לטרבזונספור.

* נאפולי רוצה את טאקהירו טומיאסו מארסנל, ולפי התקשורת האיטלקית, התותחנים עשויים להיות מוכנים להשאיל את היפני.

* טוטנהאם עשויה להחתים את ראדו דראגושין, בלם נבחרת רומניה וגנואה. זאת על רקע הפציעה של כריסטיאן רומרו. המשא ומתן עם ז'אן-קלר טודיבו על סף פיצוץ בגלל התמהמהות במגעים.

* בנוסף, על פי ג'אנלוקה די מארציו טוטנהאם נמצאת בשיחות עם צ'לסי להחתמתו של קונור גלאגר. לפי הדיווח, טוטנהאם עשויהה לשלם כ-40 מיליון יורו תמורת הקשר.

* אחרי שאופציית לאונרדו בונוצ'י ירדה מהפרק, רומא סימנה את טרבור צ'אלובה מצ'לסי כמועמד לעמדת הבלם.

* רכש ברזילאי כפול לפ.ס.ז': הקשר האחורי גבריאל מוסקארדו (בן 18 מקורינתיאנס) ולוקאס בראלדו (בן 20 מסאו פאולו) עברו בדיקות רפואיות לקראת חתימה בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully