וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קין: "רוצה שחקן שיתאים גם לחדר ההלבשה. אנחנו לא במקסימום"

30.12.2023 / 10:30

לפני הפועל חיפה, מאמן מכבי תל אביב לא נותן לשחקנים הנחות בשל הלו"ז הצפוף, וחושף את תוכניותיו לחלון ההעברות: "רוצה שחקנים שמצד אחד ישדרגו אותנו, ומצד שני לא יערערו את חדר ההלבשה". עידו שחר קיבל מחמאות: "רוצה לתת לו כמה שיותר דקות"

"עשו לו עוול": כתבתו של שרון דוידוביץ' על מאמן מכבי תל אביב רובי קין/ספורט1

יממה לפני המשחק מול הפועל חיפה (ראשון, 20:00, ספורט1) וכשהוא במאזן של עשרה ניצחונות מתוך 11 משחקים, רובי קין משוכנע שמכבי תל אביב עדיין לא הגיעה לתקרה שלה. "אנחנו יכולים להשיג יותר. אנחנו יכולים להיות יותר טובים. אני לא חושב שאנחנו במקסימום שלנו", אמר מאמן מכבי תל אביב.

קין משוכנע שהיריבות נראות שונה כשהן באות לשחק מול מכבי תל אביב, כפי שקרה לו מול בית"ר ירושלים ביום רביעי האחרון. "אנחנו כמובן לומדים ומתמקדים ביריבות, אבל הן נראות אחרת מולנו ולכן אנחנו צריכים להמשיך ולהתמקד בעצמנו. לעשות את הדברים שלנו ברמה יותר גבוהה".

בכל הקשור לעייפות המצטברת, אמר קין: "נתתי יום מנוחה לשחקנים. הייתי שמח אם הייתי יכול לתת יומיים חופש. אבל אני חושב שגם מול בית"ר שחקנים לא פתחו ונחו, כך שאני לא מוצא סיבה שניתפס לקטע של עייפות".

רובי קין מאמן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
גדי קינדה לא הגיע? "חשוב לשמור על הרוח הקבוצתית". רובי קין/אתר רשמי, מכבי תל אביב

חלון ההעברות ייפתח בקרוב וקין כבר מסמן את המטרה: "אני רוצה להביא שחקנים טובים, שישדרגו, אבל לא פחות חשוב - אני רוצה שחקן שיעשה טוב לחדר ההלבשה. מישהו שיתאים את עצמו אלינו ויהיה חלק מהשחקנים מהר מאוד. צריך למצוא מישהו שלא יערער את חדר ההלבשה שלנו, כי יש לנו במועדון רוח קבוצתית והרבה אופי".

על עידו שחר לו נתן לפתוח במשחק האחרון, אמר קין: "אני מאוד אוהב את עידו כשחקן וכבן אדם ואני רוצה לתת לו כמה שיותר דקות. אם יש משהו שאני מבין בו לא פחות מאימון, זה בבני אדם והדבר שאני שונא זה לא לתת לשחקנים לשחק. אמרתי לכולם שהם צריכים להתאמן טוב ולהיות מוכנים להזדמנות ועידו היה טוב מאוד כשפתח מול בית"ר ירושלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully