וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותח דף חדש? אבדיה אחרי "התקופה הקשה": "לא שוכח מה אני שווה"

שלושה ימים אחרי אחד המשחקים הגרועים בקריירה, הגיעה התשובה שאבדיה חיכה לה: "זה הרגיש כמו משחק פלייאוף, ורציתי להוכיח לעצמי שאני מתאושש". קוזמה ומאמן וושינגטון מפרגנים, ובארצות הברית מבינים: "בקבוצה מנצחת, הוא היה הרבה יותר מוערך"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.12/ספורט1

דני אבדיה מקווה שההופעה המרשימה שלו הלילה (בין שישי לשבת) בניצחון 104:110 של וושינגטון על ברוקלין, תוציא אותו לדרך חדשה אחרי תקופה חלשה. אבדיה רשם את משחקו הטוב ביותר העונה עם 21 נקודות, 13 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, וסוף סוף קיבל גם קרדיט ממאמנו ווס אנסלד ג'וניור ששיתף אותו במאני טיים של הרבע הרביעי.

אבדיה הגיע למשחק שלושה ימים אחרי שרשם משחק נפל מול אורלנדו, עם שתי נקודות ו-1 מ-7 בלבד מהשדה. הלילה הגיעה התגובה.

"לפני שני משחקים היה לי אחד המשחקים הכי גרועים בקריירה, ורציתי לראות ולוודא שאני מתאושש מזה", אמר אבדיה בסיום. "אני יודע למה אני מסוגל ומה אני שווה. אני לא שוכח את זה אף פעם. יהיו ימים שהכדור לא ייכנס, שלא אהיה כל כך יעיל מבחינה התקפית, אבל אני יכול להשפיע על המשחק בכל מיני דרכים. בהגנה, בריבאונד...יהיו ימים יותר טובים ופחות טובים, אני רק מנסה לשמור על יציבות".

אבדיה נהנה מהאווירה ב-DC, ושמח לראות את היציעים מתמלאים. "הייתה אווירה נהדרת. זה קצת הרגיש כמו משחק פלייאוף - עם האנרגיות שהיו באולם, המשחק הצמוד, היציעים המלאים. זה היה כיף", אמר.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. רויטרס
הריח פלייאוף, והתעלה. אבדיה/רויטרס

אבדיה סיים את המחצית הראשונה עם שלשה על הבאזר, ונראה מסמן בתנועות ידיים - "זה הבית שלי", מחווה שלרוב שמורה לכוכב של הקבוצה. אבדיה, השחקן הוותיק ביותר בסגל של הוויזארדס העונה, מסביר ש"זה היה קצת 'זה הבית שלי' וקצת 'תחשיבו את הסל הזה', משהו באמצע. הרגשתי שהלך לי היום ורציתי ליהנות קצת עם הקהל".

כאמור, אבדיה נתן לווס אנסלד ג'וניור סיבות טובות הפעם לתת לו דקות ברבע האחרון, בניגוד למגמה של השבועות האחרונים. "לדני היה משחק שלם. הוא התחיל את המשחק קצת פחות טוב מבחינה הגנתית והתעשת בהמשך, אבל התקפית הוא שיחק מצוין, ובעיקר בקצב הנכון", החמיא המאמן. "עם יכולת החדירה שלו, עם החיתוכים, כשהוא דוחף את הכדור קדימה בהתקפות מעבר...הוא גם עזר לנו לייצר מהלכים בהתקפה כשהיינו קצת קפואים. הוא עשה עבודה מצוינת בקליעה מבחוץ, וזה פתח לנו דברים בהתקפה".

גם קיל קוזמה שיבח את אבדיה ואמר ש"דני עשה עבודה גדולה. היו לו כמה שבועות קשים, אבל הערב הוא היה מצוין בכל מה שקשור לריבאונדים, והיה המוציא לפועל שלנו ברבע השלישי כששיחק לצד שחקני החמישייה השנייה. אהבתי את המשחק שלו היום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

וושינגטון בחרה את אבדיה לאיש המשחק

באופן לא מפתיע, גם כתבי וושינגטון ועיתונאים אמריקאים ניצלו את ההזדמנות כדי להלל את היכולות של אבדיה. "דני אבדיה פשוט שחקן טוב. מוכן להתווכח על זה עם כל מי שיגיד לי אחרת", כתב הפרשן קווין ברום. "הוא שחקן מאוד סולידי שמסוגל למסור, לשמור ולקחת ריבאונדים. אם הוא היה משחק בקבוצה מנצחת, היו מעריכים אותו הרבה יותר. נכון שהתקפית הוא לא יציב, אבל בסך הכל הוא שחקן חשוב ובקבוצה טובה היו רואים את זה יותר בבירור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully