וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקו הטוב ביותר העונה: 21 ו-13 ריב' לאבדיה בניצחון וושינגטון

זו ההתפוצצות שחיכה לה: הפורוורד שם את התקופה הפחות טובה מאחור עם תצוגה פנטסטית, סיים עם דאבל-דאבל שני העונה והוביל את הוויזארדס לניצחון 104:110 על ברוקלין עם שלל מהלכים יפים. קוזמה קלע 26, וושינגטון ניצחה אחרי שלושה הפסדים רצופים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.12/ספורט1

אחרי תקופה אישית פחות טובה, דני אבדיה חיכה בדיוק להתפוצצות מהסוג הזה. הפורוורד הישראלי רשם הלילה (בין שישי לשבת) את משחקו הטוב ביותר העונה ואחד הטובים בקריירת ה-NBA שלו, כשקלע 21 נקודות, הוריד שיא עונתי של 13 ריבאונדים ותרם גם 6 אסיסטים בניצחון הנדיר למדי של וושינגטון, 104:110 על ברוקלין בבית.

שלושה ימים בלבד אחרי משחקו החלש ביותר העונה, אבדיה סיפק את התגובה המושלמת בערב בו קיבל 33 דקות, קלע באחוזים מצוינים (9 מ-18 מהשדה, 3 מ-5 מהשלוש וגם 0 מ-4 מהעונשין) והוסיף גם חטיפה, חסימה ואיבוד כדור אחד.

בניגוד להופעות קודמות מעט מהוססות, אבדיה נראה אסרטיבי והחלטי כבר מהפתיחה, כשהוא מוריד 8 ריבאונדים כבר ברבע הראשון, ומוסיף דקות איכותיות בתחילת הרבע השני בהן הוביל מספר מתפרצות יפות שהסתיימו עם אסיסטים מרהיבים. על הבאזר של המחצית, אבדיה קלע שלשה גדולה שסידרה לוויזארדס יתרון נקודה.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. רויטרס
סוף סוף מצא את היד. אבדיה/רויטרס
מיקל ברידג'ס, ברוקלין נטס, מול דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Jess Rapfogel/, GettyImages
גם בהגנה זה נראה טוב. אבדיה מול מיקל ברידג'ס/GettyImages, Jess Rapfogel/

אחרי שירד להפסקה עם 11 נקודות, 8 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, הצטרפו אליו במחצית השנייה קייל קוזמה וקורי קיספרט, ודאגו לשמור על יתרון קטן של הקבוצה הביתית. אבדיה שסוף סוף קיבל קרדיט מהמאמן ווס אנסלד ג'וניור גם בדקות הסיום ברבע האחרון, היה חתום על הסל שסגר עניין כשנותרה על השעון דקה וחצי.

זה היה בסך הכל הניצחון ה-6 של הוויזארדס והשלישי בבית, והם עלו למאזן 25:6 העונה. קייל קוזמה הוביל את רשימת הקלעים עם 26 לצד 8 ריבאונדים, אבדיה היה הבא אחריו בעוד קורי קיספרט הוסיף 15 וג'ורדן פול סיים עם 12 ו-6 אסיסטים. את ברוקלין שירדה למאזן 17:15, הוליכו מיקל ברידג'ס עם 19 וספנסר דינווידי עם 17, 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים.

הוויזארדס ינסו לחבר רצף נדיר של שני ניצחונות כשיארחו בראשון בערב את אטלנטה, במשחק בו אבדיה ינסה לרכוב על המומנטום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully