וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקרית דיפלומטית: הסופר קאפ הטורקי בסעודיה בוטל ברגע האחרון

פנרבחצ'ה וגלאטסראיי היו אמורות ללבוש בחימום חולצות עם תמונתו של אטאטורק, הרשויות בערב הסעודית סירבו בתוקף והמשחק היוקרתי בוטל שעה לפני שריקת הפתיחה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.12/ספורט1

הסופר קאפ הטורקי בכדורגל אמור היה להיערך הערב (שישי) בין היריבות המושבעות פנרבחצ'ה וגלאטסראיי, אבל במפתיע בוטל שעה קלה לפני שריקת הפתיחה. משחקי הדרבי בין שתי היריבות העירוניות המושבעות בשלל ענפים וגילים הופסקו או פוצצו בעבר, אבל זה מעולם לא קרה בגלל סירוב להניף כרזות וללבוש תמונות עם שמו ותמונתו של אטאטורק.

הדרבי הגדול אמור היה להיערך בערב הסעודית, בעיר ריאד, ולא התקיים מכיוון ששעות ספורות לפני המשחק, נודע לראשי הקבוצות וההתאחדות הטורקית על כך שהסעודים אוסרים לתלות שלטים וללבוש חולצות עם שמו ותמונתו של מוסטפא כמאל אטאטורק, מייסדה של הרפובליקה של טורקיה ונשיאה הראשון.

פנרבחצ'ה נגד גלאטסראיי. רויטרס
פנרבחצ'ה נגד גלאטסראיי/רויטרס

ראשי הקבוצות עודכנו בנושא מספר שעות לפני המשחק והודיעו כי הן מתכוונות להישאר בבית המלון ולא לצאת ממנו כל עוד לא יעודכנו אחרת. את החולצות עם תמונתו של אטאטורק היו אמורים ללבוש השחקנים בחימום ועל כן, כאשר התבשרו על ידי הרשויות בערב הסעודית כי הסירוב עומד בעינו, נותרו בבית המלון ושעה לפני שריקת הפתיחה נמסרה ההודעה שהמשחק בוטל.

מההתאחדות הטורקית, פנרבחצ'ה וגלאטסראיי נמסר: "כדי לחגוג את יום השנה ה-100 של הרפובליקה שלנו, התארגנו ביחד עם המועדונים באופן שיתרום לערך המותג של הכדורגל הטורקי. ההחלטה לדחות את המשחק למועד אחר התקבלה בהחלטה משותפת עקב שיבושים בארגון התחרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully